blitzkrieg

er i dag blevet kontaktetr per brev af der polizei som siger at jeg har kørt for stærkt ( 128 hvor man kun må køre 100 )

de skriver ikke hvad bøden er på ??

eller hvad der sker hvis ikke jeg svarer ??

kørte i en lejet bil og det er meget svært at se at det er mig på billedet !!

hvad ville i gøre ?? 

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Betal dog DIN bøde.
Dem der har lejet ud til dig vil alligevel sende den videre til dig.
Du erkender her, at du har kørt for stærkt, så hvad er problemet?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Jeg kan altså ikke se at spørgeren erkender at han har kørt for stærkt, men problemet er nok at han har lejet en bil som han har kørt for stærkt i, og politiet kan så via udlejeren se at det er ham der på det tidspunkt kørte i den.

Hvis det er det Tyske polizei du er blevet taget af, sker der nok ikke meget mere, da de skal forlange bøden betalt på stedet så vidt jeg ved. Men det kan tænkes at der kommer et bøde forelæg fra det Danske politi, og så er det om at betale ved kasse et.

problemet er at jeg ikke ved hvor stor bøden er !

Det får du sikkert at vide på et tidspunkt, det virker dog lidt underligt at du ikke har fået den sammen med det du allerede har modtaget. Er du sikker på at det er et ægte brev fra politiet, der bliver efter hånden svindlet med alt. Du kunne jo henvende dig på politistationen og høre om det er noget de kender til !

Alene det, at du er blevet kontaktet betyder jo, at de allerede ved du har kørt i bilen og bødens størrelse oplyses først når du  erkender, de sender trods alt ikke bøder til folk bare sådan lige.

Uha - har vist fået en enkelt og en som en anden skulle batale, så ved hvordan de gør det.


Sniffer  
Annonce
Skrevet af tomn146 på 05-02-2015 17:08

er i dag blevet kontaktetr per brev af der polizei som siger at jeg har kørt for stærkt ( 128 hvor man kun må køre 100 )

de skriver ikke hvad bøden er på ??

eller hvad der sker hvis ikke jeg svarer ??

kørte i en lejet bil og det er meget svært at se at det er mig på billedet !!

hvad ville i gøre ?? 

Hvis der ikke er et krav om besvarelse af henvendelsen, så betragt det som en oplysning, og det er så det.

 

 


fase
Hvis det er i DK, så "bør" bøden være 1000,- (jeg skriver i anførsel, fordi jeg slet ikke er enig i, hvad og hvor der gives bøder for/i...
Jeg er enig med @fabrin - afvent.. gør ingenting, før du bliver tvunget til det...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Undskyld - der skulle vist have stået 1500,- (kan ikke redigere indlægget... den venter, venter, venter.... gaaaaaaaab)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af GardenGirl på 05-02-2015 19:42
Undskyld - der skulle vist have stået 1500,- (kan ikke redigere indlægget... den venter, venter, venter.... gaaaaaaaab)

Ja ja sådan en computer har jeg også (en gang imellem). Lav dog noget kaffe, tør støv af, hvis ventetiden er så lang.

 


fase
De har nogle latterlig lave bøder i Tyskland.
F.eks. Koster det kun op til 35 euro at køre 20 km/t for stærkt.

Så du kommer nok højest af med 500 kr.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis