Reklamebrugere.

Jeg vil godt opfordre til at bruge "Anmeld-knappen" når en gratist laver mere eller mindre tåbelige forsøg på at spare på sine reklamekroner.

Skriv gerne en kort besked i tråden, så vedkommende "gratist" er klar over at de er blevet anmeldt, men også så vi andre ikke sidder og anmelder den samme reklamebruger. Det sparer Administratorene for at skulle sidde og læse en bunke forskellige beskeder igennem om den samme reklamebruger. 

Og så vil jeg henvende mig til "gratisterne" og sige følgende:

Jeg går ind på din side, og finder som regl en kontakt formular... så får du lige en "hilsen" eller 20, alt efter hvor god tid jeg har, bare for at spilde din tid, ligesom du spilder vores tid 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Og en kommentar fra mig som admin: Tak for anmeldelserne. Alle bliver læst, men ofte sletter vi bare uden at svare. Det er IKKE fordi vi ikke er glade for anmeldelserne, men fordi det simpelthen kan tage lang tid at besvare alle.

Så: Anmeld løs! Det er dét der holder LDS "rent" for spam og dårlig tone.

Mvh. AllanE

Jeg vil gerne slå til tromme for, at man bruger anmeld knappen.

Men lad være med at skrive yderligere i tråden. Det er rigtig irriterende for trådstarter og andre, som får en e-mail, hver gang der bliver kommenteret. Mindst lige så irriterende som at få en notifikation om reklame mailen. Desuden bliver listen over nye beskeder "forurenet" af ligegyldige beskeder. Jeg trykker tit ind på en tråd fra denne liste, fordi jeg tror der er noget nyt spændende i en tråd, men så er det bare reklame brok.

Desuden bliver tråden noget rod, når administratoren sletter reklamen, og der efterfølgende er skrevet kommentarer.

Der går sjældent mere end et par timer fra man har anmeldt til beskeden er slettet. Tvivler på, at det er noget større problem, at administrator får anmeldelsen flere gange i dette tidsrum.

Så anmeld, men lad være med at skrive yderligere i tråden. Tak!

(pt. virker anmeld funktionen ikke ca. 1/3 af gangene jeg trykker på den. Får i stedet en besked om systemfejl)

Det er rigtigt, at det ikke betyder så meget om vi får mange anmeldelser. Hellere én for meget.

Når en "reklamerytter" bliver FOR aggresiv, plejer vi gerne at skrive direkte til vedkommende med en advarsel og/eller lukker brugerkontoen. Så du har nok i, at man bare skal anmelde og så ellers ignorere. Det er sikkert også den bedste måde at komme det til livs på, da nogle af dem måske tænker at "en negativ reaktion er bedre end ingen reaktion".

Jenshøj, der er problemer med stabiliteten på LDS i øjeblikket og jeg jagter årsagen. Næste gang du får en fejlmelding på anmeld-knappen, må du meget gerne sende den til mig så jeg kan få en ekstra ledetråd. Takker.

Mvh. AllanE

Ok, det med mailen havde jeg ikke tænkt på (da jeg altid sætter flueben at jeg ikke skal have mail).

Så skal der da lyde en opfordring til at anmelde de få tosser der ikke kan finde ud af at opføre sig ordenligt.

@admin. Jeg tror ikke at der er nogen der forventer (jeg gør ihvertfald ikke) at i skal svare på en anmeldelse, og jeg syntes faktisk i gør et stort stykke arbejde for at holde siden fri for "gratister". jeg er specielt vild med at i sletter indholdet, men så efterlader en tekst: Slettet af Admin pgra reklame.

Se det tror jeg virker 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg får som nævnt ovenfor denne fejl ca. 1/3 af de gange jeg trykker på anmeld:

fedt at det ikke er en reklame side. de er mere i vejen end gør gavn.! og kan ungå coogies. popere.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis