Vinduer igen

Hej jeg har lige fået et tilbud fra JA vinduer på nye vinduer

Nogen der keder firmaet ?
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Han spørger jo netop om nogen kender det?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Skrevet af Håndværkeren på 04-02-2015 13:31

Hold dig til de kendte fabrikater !

Så vidt jeg kan se er det Velfac. Jeg var ikke klar over, det var et ukendt fabrikat.

 

 


Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.

Jeg tjekkede ikke linket, men besvarede ud fra at der er mange om budet og de ikke alle er lige gode. Velfac er jo en af de store med kvaliteten i top.


Skrevet af <a href='http://www.lav-det-selv.dk/Medlemmer/Profil/userid/2390' class='af-profile-link'>Håndværkeren</a> på 04-02-2015 13:31
<p>Hold dig til de kendte fabrikater !</p>


Hold da op et svar... Hvordan skal nye firmaer nogensinde kunne starte op / vokse, hvis folk kun holdte sig til de i forvejen store firmaer?
Undskyld - men har intet til overs for et svar som dit.

Mvh. Christian M
 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Helt iorden Christian, jeg skulle nok have tjekket linket inden jeg svarede.

Men set i det store perspektiv, er der mange der har spurgt til vinduer af mere eller mindre lødig verdi i de år jeg har været med her på LDS.

Og til spørgsmålet om nye små firmaer, det kræver en del at starte et nyt produkt op på et område som i forvejen er godt dækket ind. Sålænge at de store firmaer holder sig kvalitet og ikke kvantitet, vil de være førende på markedet. Det et nyt firma skulle kunne vinde på, er at lave eks. vinduer med individuelle mål, altså ikke et standart produkt men specielt fremstillet til den enkelte bruger.

Velfac er ikke nødvendigvis godt... de er blot gode til at skræmme folk..og godt hjulpet af diverse medløbere, der ikke nødvendigvis ved en sk.. om noget.....

Her er blot et af de offentlige eksempler: http://ing.dk/indhold/153159
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Desuden giver jeg @Christian M helt ret - hvordan skal tingene blive bedre, hvis man ikke lader "de små" få en chance??
Vi købte vinduer / døre ved "HC Vinduer" - efter et nyt koncept med isoleringsskum som mellemlag, og Acoya (en syrebehandlet træ, der så ikke giver sig, så malingen holder), som udvendig beskyttelse.. det var ikke meget dyrere end et standardprodukt.. men her nogle år efter, er det stadig superflot, og ingen revner eller noget.. og vi følte, at kunne stole på producenten...
Men i konkurrence med "Velfac" m.m., der smører godkendelsessystemet (det virker i hvert fald sådan, med det link jeg lagde op sidst...) og en masse medløbere, der ikke ved noget af egen erfaring (blot render efter ord og reklamer som blinde høns) - det slår de små producenter ihjel... hvilker desværre også skete for leverandøren af vort produkt :-(
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Tjah der er nok noget om snakken, der skal stå "Flindt Design" i nakken

 

Rockwool har sikkert også en andel i at andre isolerings mærker ikke sådan lige kommer ind på det Danske markede.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også