"Kloak kyndig" søges

Hej LDS

Jeg ved ikke om forumet er det rigtige men nu prøver jeg alligevel.
Vi har haft problemer med at vores kloak stopper til og havde i den forbindelse slamsuger på besøg igår. Han havde kamera med og filmede gennem røret efter det var blevet spulet. Billederne viste at der var buler både i top og bund af røret. Sådan lidt 8-tals formet. Vi havde fået oplyst at det var beton rør men det ligdnede det godt nok ikke. Efter at have spulet røret adskellige gange fra begge sider med 140 bar. viste billederne at der var huller i disse buler.

Han sagde at han ikke havde set det før igår. Så derfor søger jeg nogen der måske har oplevet det samme.
Beklager billederne ligger på siden.

MVH Thomas

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror det kan være tryk fra en sten eller en mure brok der har gjort det. Men det der er på billedet er ikke betonrør og du skal have gjort noget ved det for har en mistanke om en rotte hgodt kunne være fristet til bevæge sig ind og ud af det hul.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

det kan godt være de såkaldte "keerør", det er et rør opbygget af mange lag pap og tjære, og har ofte set at de buler op.
det er i hvert fald ikke unormalt at den type rør bobler op indvendig, især kan bobler opstå tæt på køkken og bad, da der kommer større mængder varmt vand.
tag fat i en aut. kloakmester og få ham til at kigge på det, hvis det viser sig at det er noget forsikringen dækker, så dækker de osse udgiften til slamsuger og tv-inspektion

tak for svar.

Jeg tog fat i forsikringen og de dækker faktisk reperationen af mit rør. Den entreprenør der afgiver tilbud på arbejdet sagde også at det var det der paprør som du omtaler.

Men ihvertfald tak for hjælpen.

De rør er noget fanden har opfundet på en dårlig dag!!
Godt du har fået styr på problemet
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis