Hjælp til maling af mælkejunge!

Hey. Jeg søger en der kan male et motiv af en gård på en mælkejunge.

Gerne en med erfaring fra samme. Skal bruges som gave til en 60 års fødselsdag.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

mvh. Michael.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Michael

Og velkommen her på LDS.

Det plejer jo at være specielle kunsnere der går op i den slags, tvivler en del på at der render sådan en rundt her på LDS.

Desuden skal du være klar over at det ikke er noget der gøres på en efter middag, det kan tage en måned at lave såden et vellignende motiv af en gård.

Jeg har en bekendt der er kunstmaler, og hans priser er ret enkle at regne ud, de koster nemlig 100,00 kr. pr. m2 cm. Og ja han sælger en del billeder, som jeg dog ikke ville have på mit lokum. Men sådan er der jo så meget !

Den nemmeste løsning vil nok være at få lavet billedet på et stykke selvklæbende plastik, som du så sætter på jungen, efter du har renset den grundigt af med fortynder.Lad det sidde et døgns tid og spray så en klar lak ud over billede og hele jungen. Der er skilte butikker der kan overfører billeder til selvklæbende plastik.

Hej Jørgen. Det var et forsøg vær. Har bare hørt om andre der har fået malet ved folk der maler på hobby basis.
Jeg kan godt se det bliver lidt dyrt, at få en kunstner til det.
Angående print på folie og så klister det på, har jeg selv overvejet. Synes bare det virker lidt kedelig, men hver sin smag.
Men tak for dine svar :-)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også