Advarsel !

Honning madder og printere er en dårlig kombination !

Jeg havde en større stak papir liggende på min printer, i distration lagde jeg min honning mad oven på stakken da Tlf. ringede, det resulterede så i at honningen løb ned i papirholderen på printeren, hvilket jeg ikke lige observerede. Så da jeg lige skulle printe ud her i formiddags sagde den så underligt og papiret sad fast nede i maskinen. Nu er det sådan en model hvor det er ganske umuligt at komme ind til valserne, så jeg må ud og købe en ny printer.

Så derfor, pas på med honning madder og printere, det er en dårlig kombination

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ja, elektronik har det skidt med madvarer 

Jeg arbejdede som lystekniker på et spillested, og en eftermiddag under lydprøverne var der lige en tosse der brød den eneste regl, der er: stil aldrig sodavand/øl på kanten af mixerpulten

Så blev der lige pludesligt stille, da der røg en halv liter cola ned i mixeren, og vi fik meget travlt med at skille mixer ad, tørre, tørre, tørre,rense forsigtigt og blæse den ren med trykluft, inden aftenens koncert gik i gang... Den fyr der havde væltet colaen, fik vist et rimeligt stort underkud den aften, på alle de kvajebajere han måtte punge ud med.  

 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Stil printeren udenfor om en månedstid når det er blevet lidt varmere og solen skinner.
Så får du en gratis rensning af bierne.

Måske, men jeg har nogle vigtige dokumenter jeg skal have udskrevet senest mandag aften så de er klar tirsdag morgen.

Tror at mine egne smager bedre, de er af det Svenske Tunbrøt med et tykt lag honning.

Men har været ude at investere i en HP ENVY 5530 til 750,00 kr. der kan lidt ud over det sædvanlige.

Det blev så min fødsels dags gave fra mig til mig da jeg nu blev . . . .     ØH 46 mener jeg

I dag

Ingen dårlig gave - tror det er sådan en jeg selv har og tillykke med de 64.


Sniffer  

Så vil jeg da også lige ønske tillykke med dagen 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis