Tablets

Hej LDS

Jeg står og skal til at købe en tablet.

Jeg er lidt i tvivl om hvilken model man skal vælge. Skal man følge alle andre og vælge en IPAD eller har i nogle gode input til evt. andre modeller som ville være hver at kigge på ?

Jeg er ikke Apple addict, så Android eller Microsoft er også en mulighed


http://pro-tools.dk Markedets bedste håndværktøj
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror du skal starte med at beslutte dig for tablettens styresystem, Apples IOS, Android eller Microsofts. Dernæst vælge tablet.

Vælger du IOS, ja har du også valgt Apple, så er næste beslutning skærmstørrelse.

Vælger du Android ville jeg kikke på en Nexus (Googles tablets).

Tablets med Microsofts styresystem har jeg ikke erfaring med.

Hvad styresystem du har på din telefon, kan jo også være med til at bestemme valg af styresystem på tablet (og dermed tablet).
Tak for Svar

Jeg har andre Apple produkter i hjemmet også derfor at netop en IPAD ville være den nemmeste løsning.

Det som irritere mig ved Apple er at deres systemer er så låste. Jeg ser en tablet lidt som en mini computer. Derfor synes jeg også det kunne være fedt at have mulighed for at kunne tilslutte eksterne enheder - USB osv..

Jeg har hørt godt om ASUS tablets med android. Jeg har ingen erfaringer med Android, men hører at deres apps udvalg er det samme eller bedre.

Så for at komme til en konklusion. Jeg har nok mest behov for at blive overbevist om at jeg skal vælge noget andet end Apple

http://pro-tools.dk Markedets bedste håndværktøj
En af de store grunde til ikke at tage apple - er som du selv skriver, manglende sammenspil med andre produkter
Jeg har selv en Nexus 7, 32 GB, Googles egen tablet, og den har kørt forrygende. God til surfing, Facebook, hurtige opslag på LDS. Og, så fås den til en god pris, også brugt...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg har lidt erfaring med Samsungs Galaxy et-eller andet.
Den er stort set på samme måde som min Samsung telefon, og det gør at jeg har nemt ved at bruge den, når jeg endelig får fingre i den.

Hukommelseskapacitet og udviddelsesmuligheder skal med i betragtningen.
Og skal du have en adapter (cigartænder til USB), så den kan lade op i bilen, så skal du have en der kan give 2 Amp. (har selv prøvet de brystsvage, de giver problemer).

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis