skruer

Følg tråden
rikke wulf
rikke wulf
Postnr: 8600
rikke wulf rikke wulf

hej vi skal til at sætte noget udendørs træbeklæning op og har alle matrialerne men mangler skruer til at skrue det i , hvor køber jeg dem til billig penge

mikael l
mikael l
Postnr: 8653
mikael l mikael l

køb dem på nette der er en side der heder    ....dk   (ADM: reklame)  det er de biligste og kvaliteten er i top

Burhali
Burhali
Postnr: 8800
Burhali Burhali
Kan kun anbefale at købe hos dit lokale byggemarked(10-4, xl-byg, stark, osv.), de har ALTID tilbud på skruer.
Også er de ligeså billige som på nettet, du skal jo betale fragt på div. hjemmesider.

Jeg har prøvet at købe billige skruer på nettet, jeg synes det er som om de er lidt blødere i metallet, så det var ofte jeg ødelagde torx hovedet, det oplever jeg aldrig med NKT.

Blot min erfaring

Harald nyborg har også nogle, men kender ikke kvaliteten.
Jem og fix har NKT og er ligeledes billige.

http://www.10-4.dk/varer/byggematerialer/Skruer-bolte-og-skiver/Climate-skruer-udendors
jetz
jetz
jetz jetz
Skrevet af rikke wulf på 29-01-2015 16:49

hej vi skal til at sætte noget udendørs træbeklæning op og har alle matrialerne men mangler skruer til at skrue det i , hvor køber jeg dem til billig penge

Husk også at købe de rigtige skruer, hvis det f.eks. er lærk i sætter op. 

ktm
ktm
Postnr: 4540
ktm ktm
Sikke da et utroligt tilfælde, at dette firma ligger i dit nabolag, Mikael L
Det skulle vel tilfældigvis ikke være dit eget firma, så det er derfor, at du kan give dette uegennyttige og fantastisk upartiske råd, sådan mand og mand imellem?

Med venlig hilsen
ktm

mfrost
mfrost
Postnr: 9400
mfrost mfrost
Og både spørger og mikael er oprettet samme dag..... Den lugter sgu af gratis reklame, hos mig har det den modsatte virkning, for et firma der er nødt til at bruge sådanne billige trick for at få gratis reklame virker bare for useriøst.....
jetz
jetz
jetz jetz
Dohhh, hoppede i med begge ben.
GardenGirl
GardenGirl
Bruger slettet
GardenGirl GardenGirl
Det lugter langt væk af reklame - og et firma, hvor alt er mærket med "SALE", er i mine øjne hamrende useriøst!!!
GardenGirl
GardenGirl
Bruger slettet
GardenGirl GardenGirl
Det er forøvrigt ikke særlig billigt... (beklager 2 indlæg, men jeg kan ikke redigere - den star blot og venter... og venter.. og ve.... :-( )
Regmos
Regmos
Postnr: 2700
Regmos Regmos

Ja, og de er oven i købet dyrere end CarlRas.

En tilfældig sammenligning gav en besparelse på 5,- kr pr. pakke (200 stk). for en, i mine øjne, bedre skrue.

Mvh Regmos
Tømrersvend af guds nåde, med ret til at bære sabel i krigstid.
JørgenE
JørgenE
Postnr: 4040
JørgenE JørgenE
Hej næsten alle

Har valgt at lade det hele stå, til skræk og advarsel for snyltere på siden.
Mvh. JørgenE
jenshøj
jenshøj
Postnr: 4800
jenshøj jenshøj
Må jeg ikke foreslå, at du sletter hele tråden. Hvis du lader den stå, får snylteren jo netop noget ud af det - nemlig en højere ranking på søgemaskinerne, da der er er et link til siden herfra. Der er ingen grund til at hjælpe snylteren. Det er meget bedre at slette denne tråd, så der ikke er nogen, som kan finde frem til siden i fremtiden!
PinkHenrik
PinkHenrik
Postnr: 6300
PinkHenrik PinkHenrik
Eller gå ind og rediger i hans indlæg, så man ikke kan se hvilket "fantastisk" firma han lovpriser...så fremstår tråden som det den er: et simpelt forsøg på at lave gratis reklame...
Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
JørgenE
JørgenE
Postnr: 4040
JørgenE JørgenE
Det er gjort - tak.
Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Skruer - Würts & NKT
    Køb/Salg/Bytte/Foræres
  2. Skrue envejs skruer ud ??