skruer

hej vi skal til at sætte noget udendørs træbeklæning op og har alle matrialerne men mangler skruer til at skrue det i , hvor køber jeg dem til billig penge

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

køb dem på nette der er en side der heder    ....dk   (ADM: reklame)  det er de biligste og kvaliteten er i top

Kan kun anbefale at købe hos dit lokale byggemarked(10-4, xl-byg, stark, osv.), de har ALTID tilbud på skruer.
Også er de ligeså billige som på nettet, du skal jo betale fragt på div. hjemmesider.

Jeg har prøvet at købe billige skruer på nettet, jeg synes det er som om de er lidt blødere i metallet, så det var ofte jeg ødelagde torx hovedet, det oplever jeg aldrig med NKT.

Blot min erfaring

Harald nyborg har også nogle, men kender ikke kvaliteten.
Jem og fix har NKT og er ligeledes billige.


http://www.10-4.dk/varer/byggematerialer/Skruer-bolte-og-skiver/Climate-skruer-udendors
Skrevet af rikke wulf på 29-01-2015 16:49

hej vi skal til at sætte noget udendørs træbeklæning op og har alle matrialerne men mangler skruer til at skrue det i , hvor køber jeg dem til billig penge

Husk også at købe de rigtige skruer, hvis det f.eks. er lærk i sætter op. 

 

 

Sikke da et utroligt tilfælde, at dette firma ligger i dit nabolag, Mikael L
Det skulle vel tilfældigvis ikke være dit eget firma, så det er derfor, at du kan give dette uegennyttige og fantastisk upartiske råd, sådan mand og mand imellem?

Med venlig hilsen
ktm

 

Og både spørger og mikael er oprettet samme dag..... Den lugter sgu af gratis reklame, hos mig har det den modsatte virkning, for et firma der er nødt til at bruge sådanne billige trick for at få gratis reklame virker bare for useriøst.....
Annonce
Dohhh, hoppede i med begge ben.
Det lugter langt væk af reklame - og et firma, hvor alt er mærket med "SALE", er i mine øjne hamrende useriøst!!!
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det er forøvrigt ikke særlig billigt... (beklager 2 indlæg, men jeg kan ikke redigere - den star blot og venter... og venter.. og ve.... :-( )
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Ja, og de er oven i købet dyrere end CarlRas.

En tilfældig sammenligning gav en besparelse på 5,- kr pr. pakke (200 stk). for en, i mine øjne, bedre skrue.


Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
Hej næsten alle

Har valgt at lade det hele stå, til skræk og advarsel for snyltere på siden.

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis