Tråden er låst

V H S videomaskine KØBES

Er der nogen som har en vhs videoafspiller stående som ikke bliver brugt,

så er jeg interesseret,da jeg har en del optagelser jeg skal ha overført til dvd

min gamle maskine er lige stået af, og jeg har ikke lyst til at investere i en ny


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Rolias på 29-01-2015 12:51

Er der nogen som har en vhs videoafspiller stående som ikke bliver brugt,

så er jeg interesseret,da jeg har en del optagelser jeg skal ha overført til dvd

min gamle maskine er lige stået af, og jeg har ikke lyst til at investere i en ny

Rolias, jeg har en VHS maskine, som jeg bruger til netop det, du skal lave. Den er ikke umiddelbart til salg, men vi kan måske finde ud af, at jeg overfører dine bånd til DVD, hvis du vil betale for DVDerne.

 


fase

Det var pænt af dig at tilbyde det, men der er en hel del redigering, og en del der skal kasseres,

så der er rigtig mange timers arbejde . jeg har omkring 20 3timers bånd ,og 15 vhs-c,,såe!!!


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Det er da helt klart DBA du skal have fat i der

er sikker paa at du kan finde en til en meget rimelig pris der

http://pro-tools.dk Markedets bedste håndværktøj

Man kan/kunne købe en kombi maskine VHS/DVD Philips , har en selv , den kan overspille båndene til DVD og omvendt hvis man ønsker det , om de eksistere mere ved jeg ikke ...........


   elektriker fra jævnstrømmens tid
Skrevet af Svend Høst på 29-01-2015 14:53

Man kan/kunne købe en kombi maskine VHS/DVD Philips , har en selv , den kan overspille båndene til DVD og omvendt hvis man ønsker det , om de eksistere mere ved jeg ikke ...........

er din maskine til salg ????

 

 


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Annonce
Prøv at spørge dem der laver loppemarked i dit område, spejdere, rødr kors eller lignende, de får stakke af VHS maskiner ind og smider lige så mange i skrot, de kan ikke sælge dem. hvis du tager 100 kr med får du en stak som du kan prøve.

god ide ,jeg må prøve loppemarkederne !


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Besøg Det blå Marked i Haslev i weekenden. De har tonsvis af dem.

det har jeg tænkt på,

jeg kører derned i morgen


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis