Vedr. Prop i huller

Hej.

Jeg har sat en prop i nogle ældre køkkenlåger samt skuffer og har spartlet med sandspartel.

Men ny har jeg spartlet 3 gange og man kan stadig se hele omridset når jeg maler.

Jeg bruger en mohairrulle.

Jeg kan ikke helt forstå det, for jeg mener ellers jeg har gjort det fint, så jeg tænker om det er fordi jeg har brugt sandspartel..og istedet skulle have haft brugt en træspartel?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej. Jeg har sat en prop i nogle ældre... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
....at det er et helvede at slibe ned bagefter synes jeg. 

Så lad dog være med at komme så meget på

For øvrigt kan det, lige før det er helt hærdet, bearbejdes med hobbykniv, stemmejern o. lign. hvis man f.eks. reparerer en fals, eller et hjørne.

 


Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.

Ja, det var det jeg mente med en lus 

Jeg ville også bruge almindelig akryl spartel, da de spartler der hærder hårdt op, kan du risikere at du får slebet for meget af "kanten" af din låge(da den er blød i forhold til spartlen) istedet for din spartling, og så får du en negativ "bule" rundt i kanten.

Men det vigtige er brugen af grunder, mange tror at man kan springe det led over, og bare male med topmalingen en gang mere, men grunderen har en let fyldende funktion som betyder at dit toplag vil blive endnu mere jævnt + at grunderen hæfter bedre og giver et fast underlag for din topmaling. For slet ikke at tale om prisen på grunder/topmaing   


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Super... Jeg takker for svarene :o)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også