Bildøren fryser

Jeg har et problem med mine fordør når det fryser, for selv om jeg giver den scilikone hele vejen rundt både på døren og gummilisten, så fryser den alligevel fast. Jeg har både prøvet det lidt besværlige scilikone med en lille flaske med en pensel i og den på sprayflasken, der er ingen forskel. Er der mon nogen her der har et bedre råd ? Bilen står ude hele året.

Vh. 


JHA
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Skift dine tænings lister, de er åbenbart så gennem fugtige at det ikke hjælper at smøre silicone på.

hej
tør listerne af med en ren klud med sprit - kom hele vejen rundt og tør også kanterne på døren - køb dig en silikonestift det er meget bedre !!
polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Silikone er nok godt nok men jeg smører gummilisterne i ganske alm. opvaskemiddel, det er en billig metode og jeg har ikke problemer med at åbne dørene men uanset hvilken metode du vælger er det en rigtig god ide at ha det ordnet inden frosten sætter ind.

Jeg vil lige høre om din bil også står udenfor altid, og om din bildør nogenside har været frosset fast ?

Jeg forebereder mig altid før frosten sætter ind, så hvorfor den alligevel fryser fatter jeg ikke, men jeg vil da prøve dit råd når det igen bliver aktuelt.


JHA
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også