Kap og geringssav

Hej alle gds'er 

Står og skal købe en kap og geringssav og ville høre hvor mærket Metabo til ca 2200kr ligger henne rent kvalitets mæssigt ? I for eks i forhold til Bosch, Dewalt, Makita osv i samme pris klasse ? På forhånd tak for hjælpen :-)


Intet er umuligt, med det rigtige værktøj :-)
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Altien

Hvad jeg kan sige om Metabo er kun positivt, båe egne erfaringer, og hvad jeg hører fra kunder. Metabo leverer efter min mening kvalitet til en fornuftig pris. Jeg vil mene at Metabo leverer produkter der ligger på samme kvalitetsniveau som dem du selv nævner i indlægget.

Med venlig hilsen
Henrik Jensen
Stromento.dk - Online forhandler af værktøj
Hvis eksempelvis. tager kgs216 m fra metabo, den kan af og til fåes til 1300-1500,- incl moms.
Den kan ligesom bosch gcm 8, dewalt dw777, tage en fodliste på højkant. Det er et af de punkter mange kigger efter når de vælger kapsav.
Angående retningsstabilitet er den mere retningsstabil end dewalt dw777. dw777 er designer med udskyderørerne ovenfor hinanden, det modvirker retningsstabiletet.
Prismæssigt ligger metaboen markant bedrer end både bosch og dewalt. Den bruger samme størrelse klinger, ikke en eller anden skæv størrelsen, som andre billige save.
Det skulle være bosch der producerer metabo.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis