I min vandhane i køkkenet (Damixa) kommer der kun en meget lille stråle vand ud. Jeg har ikke forstand på vvs, og hvor meget man selv må lave. Men kan jeg selv skrue vandhanen af for at tjekke, om den er kalket til? Eller er der mon noget andet galt? Der er ikke problemer på badeværelset, der støder op til køkkenet.