Nem Ide

Jeg er noget fortørnet over at jeg skal betale for at kunne koble mig på min læges webside med Nem Ide, der vil "Cure for yoy" have mere end 250,00 kr, om året. Hvad er nu det for noget, skulle det ikke være gratis at bruge Nem Ide og komme i forbindelse med læge komunale og banker uden at vi skal til at betale extra for det.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det noget privathospital eller hvad. Vi betaler ikke for at få besked fra og til lægen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Skrevet af GardenGirl på 22-01-2015 23:30
Det er da kun, hvis du vil have udvidede muligheder, det koster..
- basis "cure4you" er gratis

Ja det er rigtigt, men når jeg nu har det med at glemme min kode fordi det er så sjælden jeg skriver til lægen, så ville det jo være rart om jeg bare kunne logge på med Nem Ide.

 

Da jeg så klikkede på at jeg havde glemt min kode og ville lave en ny, skulle jeg da lige skrive min gamle kode, som jeg altså har glemt. Jeg prøvede så om jeg kunne igennem support men samme spørgsmål kode kode kode.

 

Min Nem Ide kode kan jeg selv om den er på henholdsvis 21 og 28 karaktere, men jeg bruger den ofte.

 

 

 

Jamen - hvorfor så ikke bruge nem ide-karaktererne som kode??
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jamen Jørgen - jeg siger jo ikke, at du skal logge på med nem-ID - jeg råder dig til at bruge de tal/koder, som du kan huske - som koder til den gratis version
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Ok !

Problemet er bare at forsøger jeg at skrive til suport, kan jeg ikke uden jeg er logget på.

Og jeg kan hverken finde et tlf. nr. eller en mail adr. på dem.

Måske jeg skulle prøve Google

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis