Kat

Hej.

Dette komplet frygt- og nådesløse dræberdyr har bragt ro til huset, dvs. musene er væk.

Den har udført 5 dokumenterede drab + det løse, så det er en af god familie

Og så har den efterhånden fået navnet Bølle, og efter en vis opladning går det fint med navnet.

Lige nu er opvaskeren under mistanke !! for en fejl og er derfor lidt ude i det fri og en dejlig varmegiver for en opportunist.

Den blev lokket ind i sept. som ganske lille og frygtsom, men nu fejler egoet ikke noget.

mvh


 varmetossen

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ligner et godt møgdyr!
Jeg er stadig ikke rigtig kommet over, at jeg måtte få aflivet vores sidste møgdyr for et lille års tid siden.
Og nej, vi skal ikke have flere, idet vi er alt for udsvævende og Hustru gider ikke gøre rent for kattehår og beskidte poter i møbler og senge.
Nu kæmper jeg med musefælder i stedet for, og de er i grunden ikke specielt charmerende.

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja, det kunne være fristende en gang imellem!!


Med venlig hilsen
ktm

 

En missekat er dejligt - 13 er superskønt, så er der altid en der gider kæle.

Skal iøvrigt af med ham her.

 


Sniffer  

Hej. lige nu er sønnen ved at samle en IKEA kontorstol henne på gulvet under kattens store bevågenhed og med dens hjælp til at holde skruerne samlet på et stort område

mvh


 varmetossen

Annonce
Ja - dyr - de holder styr på diverse.. min gamle Dobermann ville så have haft "meget klar luft omkring samling af kontorstol" medmindre, han ville vælge katten til "delansvarlig for området" - OG SVARET VAR SÅ.. nej
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Han er ellers flot sniffer. En skam du bor helt ovre på øen, ellers måtte han gerne bo hos mig


 

JA - Han er flot
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Takker på Aslans vegne.

Sniffer  

Hej.

Nu kan man jo godt få nogle kattens kolde poter af at rende rundt ude i sneen

mvh


 varmetossen

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis