Tjek priserne i byggemarkederne ny app kan hentes nu

Ny app kan scanne stregkoder, og give dig prissammenligning i en række online og byggevarekæder.

Hent den nu på appstore og google playe, søg på byggevarepriser.

Læs om hvad den kan på ; http://byggevarepriser.com

Følg os på facebook, og hjælp os til at gøre den bedre. https://www.facebook.com/pages/byggvareprisercom/526400600777102?ref=bookmarks

Arkitekt Povl Petersen Byggevarepriser


povlp
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Den kan så ikke bruges til Windows phone........

Endnu en, der mener at der kun findes æblet og android.


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Til Morten

Jeg har ikke bragr dette uden jeg på forhånd har fået tilladelse fra Allan E.

Det byggevarepriser vil er at give gennemsigtighed i byggevare priserne, og at det også ligger i tråd med hvad Lav-det-selv vil, vi linker derfor også til Lav-det-selv på vores hjememside.


povlp

Til Eisoe

Nej desværre endnu ikke til windows 8 og Blackberry. Vi påtænker at ændre appen til en webbapp, og så vil alle kunne bruge den.


povlp
Skrevet af BOFH på 22-01-2015 10:33
Hvordan tager jeres app højde for kampagne el. tilbudspriser?

/BOFH

En ret væsentlig pointe - der er meget ofte tilbud hos de forskellige byggemarkeder på Klinker,gulve,isolering,loft/vægbeklædning,døre,værktøj m.m.m.

 

 


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Jeg kunne godt tænke mig at se appen i "live". Jeg har dog hverken det ene eller det andet af telefon.
Jeg arbejder selv i byggemarked og er noget spændt på hvilken effekt den kan have ude hos os.

Jeg ser flere senarier, en kunde scanner varen og finder ud af den kan købes 100,- billigere på nettet. hvad forventer man så som kunde ? at få den til samme pris ? at få den til samme pris + fragt ?

Hvor ofte opdateres priserne i systemet ? Butikken jeg arbejder i, har vi ca 6-8 aviser om måneden, det giver da lidt opdateringsarbejde. ydermere bliver aviserne ikke altid offentligtgjort andet end lokalt.

i forbindelse med brug af denne app, vil jeg håbe at der medfølger direkte link til evt trustpilot.

Vi har haft flere kunder inde der ville købe weber q3200 til 1799,- fordi man kunne købe den på lapni.dk til 1799,-
Problemet er blot at de ikke leverer varerne !

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Vi vil i fremtiden meget gerne ændre vores app, til en weebapp så alle platforme kan søge i vores database. Den scanner vi bruger kan desværre ikke fungere som Weebapp, og vi har søgt og søgt for at fimde en anden men uden held. Så rent tekninsk er det pt. ikke muligt.

Povl P


povlp

Der findes en app der hedder E-tilbudsavis, de viser og opdaterer udelukkende tilbud.

Denne udmærkede app vil vi ikke udkonkurrere. Vi viser al det som E-tilbudsavisen ikke har. Dvs normal priser exklusive fragt.

Povl P


povlp

En live app, det vil vi prøve i forbindelse med at at den bliver til en webbapp, som alle platforme kan bruge, samtidig med vil vi gå ud og søge på de links der er på den pågældende vare, og så opdatere priserne, som her og nu priser, på samme måde som Momondo op daterer deres flyrejse priser.

Se i øvrigt under prisen, der står datoen for hvornår vi sidst har oppdateret priserne. De vi blive opdateret i februar, og så ca. en gang om ugen. Du kan altid åbne linket til den pågældende butik og se her og nu prisen.

Der er forskellige prismash i forskelelige butikker. Eks. så giver Bauhaus prisgaranti plus 12,5% yderligere nedslag, men kun i fysiske butikker inden for en radius af 50 km, og naturligvis kun på nøjagtig samme vare. Pris er den de ser på den konkurrerende hjemmeside, eks fragt.

Billigvvs giver også en vis prisgaranti for anden vare fundet på nettet, men de vurderer om de i hvert enkelt tilfælde vil masche prisen.

De fleste fysiske butikker vil masche prisen for anden fysisk butik, det betyder at man fx. i Bauhaus kan købe alle varer til den billigste pris, fundet i anden fysisk butik med nedslag på 12,5%, så man behøver ikke at køre rundt til alle de andre butikker med de laveste priser.

Det svarer til at man i Irma ville kunne købe alle varer, til de priser som de andre butikker har tilbud på, dvs. du kan handle i en butik og få alle de andres tilbud  i samme butik.

Jeg ved ikke hvad det vil betyde for byggemarkedet, og for fx. Bauhaus, men jeg ønsker blot gennemsigtighed, så må byggevarebutikkerne handle der efter. Der er en overlevelses kamp isgand på markedet lige nu, og flere kan ikke tjene det de gjorde før.

Povl p


povlp
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis