Genbrug af motor fra Bosch vaskemaskine

Hej derude, vi har lige investeret i en ny vaskemaskine, lejer og gummipakninger er færdige - stor familie :-)

Motoren fejler intet, så jeg tænkte den muligvis kunne bygges om til en rondelsliber.
Når maskinen vasker, så kører den op og ned i hastigheder, så mit spørgsmål er følgnede,

Er der nogen der kan hjælpe, eller vejlede med et link til, hvordan man forbinder sådan en fætter til noget styring, så man kan justere hastigheden, eller måske bare til en kontakt, så man kan starte motoren, og slukke den igen :-)

Håber der er en med lidt viden derude, som vil dele

Tak


www.gørdetgodt.dk - hjemmesiden for os der har lyst til at lave tingene selv - godt og flot ;-)

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne måske hjælpe hvis du skriver hvad det er for en maskine. Ikke at jeg tror den er god til formålet, De er som regel meget åbne, og derfor kommer der let meget støv ind i dem.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand, tak for svaret, har været ude og se på motoren igen, og må desværre give dig ret i at den nok er en anelse for åben i motorhuset :-(

Tak for svaret :-)

www.gørdetgodt.dk - hjemmesiden for os der har lyst til at lave tingene selv - godt og flot ;-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis