problemer med bluetooth forbindelsen mellem bærbar og mobil

Hej jeg har forbundet min bærbar og mobil fordi jeg ville overføre et billede, men bærbaren skriver (Konfigurationen er ufuldstændig pga. forbrugsafregnet forbindelse) hvad betyder det og hvad kan jeg gøre ved det?

på forhånd tak for hjælpen.

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ja det lyder lidt underligt, for hvad kommer det din pc ved. Windows har altså nogle sære holdninger af og til. Men jeg vil tro at dit tlf. abonomen er forbrug beregnet, i stedet for en fast pris aftale. Min faste pc reperatør går altid på Google og spørger på Engelsk, så findes der løsninger på stort set alt inden for windows.

Skrevet af ian666 på 21-01-2015 18:38

Hej jeg har forbundet min bærbar og mobil fordi jeg ville overføre et billede, men bærbaren skriver (Konfigurationen er ufuldstændig pga. forbrugsafregnet forbindelse) hvad betyder det og hvad kan jeg gøre ved det?

på forhånd tak for hjælpen.

Hvorfor forbinder du ikke mobilen og computeren med et USB kabel? To dele i en Bluetooth forbindelse skal accepteres af f. eks. computeren og mobilen.

fase
Fjernet af moderator
(Årsag: maskinoversat indlæg - Hvis jeg gør dig uret, Katherine24267 så send en personlig meddelelse til mig.)

lalala
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis