Dr kanaler kan ikke findes?

Håber nogen kan hjælpe

Jeg købte i forbindelse med flytning i 2012 et nyt samsung tv til min stue. Men efter noget tid opdagede jeg, at DR2, DR3 og DRk ikke var at finde på de digitale kanaler. Da tv'et var billigt, troede jeg det var det. Men nu har jeg lige købt et nyt tv til soveværelset og der er samme problem:-(

Nogen der ved hvad problemet kan være? Er det ikke underligt, at det er de samme kanaler, som ikke virker på begge kanaler? Noget siger mig at det derfor ikke kan være tv'erne som er problemet. Men hvad kan man så gøre?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Formoder du har en almindelig antenne modtagelse?

Så du må nok op og justere antennen (både retning og vending ifht polarisering) lidt evt. overveje en bedre antenne.

Det lader til du primært har problem med kanalerne i MUX2 pakken, så det er nok den bør forkusere på. Oversigt over antenne/hjælpeantenne placering, sendefrq og polarisering.

Tusind tak for dit svar. Jeg tror ikke at jeg har almindelig antenne, jeg har stofa fælles antenne. Der kan jeg vel ikke selv rette på nogen antenne? Jeg har et antennestik i mit fjernsyn og har ikke nogen boks. Men det er lige netop de Mux2 kanaler jeg mangler. Det er rart lige at få et navn på det:-) Jeg tror jeg ringer og spørger stofa i morgen:-)
Skrevet af Sullydk på 22-01-2015 19:20
Tusind tak for dit svar. Jeg tror ikke at jeg har almindelig antenne, jeg har stofa fælles antenne. Der kan jeg vel ikke selv rette på nogen antenne? Jeg har et antennestik i mit fjernsyn og har ikke nogen boks. Men det er lige netop de Mux2 kanaler jeg mangler. Det er rart lige at få et navn på det:-) Jeg tror jeg ringer og spørger stofa i morgen:-)

Ja har du fællesantenne, så giver mit ovenstående råd ikke mening. Som du selv skriver, så er det udbyderen du skal have fat i idet de næppe giver dig adgang til de kanaler, du betaler for. Så du kan også godt slå dem for kompensation for bagudrettet manglende leverance også.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis