Sprøjteskema Octavia III PeterR 4014 4000 19-01-2015 20:04 Nogen der kan skaffe sådan et skema, vel fint nok hvis det var til en Octavia II, men der er vel forskel på de to modeller. Sendt fra min Commodore64Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.Se Min XSer herKik forbi www.yamahaxs650.dkArbejder på parogpsykoterapi.dk 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
nomaden 256 7800 19-01-2015 21:56 Hvis jeg var dig vil jeg få den givet hos et undervogns behanling center da man skal ha givet over alt. Jeg fik selv givet min Golf2 suvo. Føst fik den en grundig rengøring og så et prdukt der er så tynd som vand og trænger ind over alt så dagen efter fik den det nomale tynde og 3 dag fik den det tykke. Suvo er et olie prudukt som er lavet til det danske klima. Det kostede ca 3000 kr så gider jeg ikke selv at gøre det.
PeterR Trådstarter 4014 4000 20-01-2015 09:26 Jeg læser godt hvad du skriver, jeg har lige monteret træk på den, og set at jeg vil føle mig snydt hvis jeg giver så mange penge for det som det koster, det hele er jo næsten plastic. Jeg har selv udstyret, og tiden skal jeg nok finde, jeg kan aldrig sidde stille når jeg har ferie. Jeg kan godt finde ud af at give det tynde og så det midt imellem og så til sidst det beskyttende. Dinitrol er vist det som VW samarbejder med har jeg læst på andet forum. Den er nu pænt smurt ind lige nu da den er ny, men det er ikke alt der er behandlet (som altid). Sendt fra min Commodore64Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.Se Min XSer herKik forbi www.yamahaxs650.dkArbejder på parogpsykoterapi.dk
nomaden 256 7800 20-01-2015 17:08 Jeg vil ikke gi en bil der har kørt ude på de danske veje i nogle år Dinotrol da det kun er voks og det revner når det har sat på bilen efter noget tid og så kommer der vand ind under og så ruster det hurtig. Hvis jeg var dig vil jeg sprøjte olie prdukter på og helst så tynd som mulig føst, da olie lukker ilt ude og så ruster bilen ikke. Det kan godt være at VW kun godtager Dinitrol men se hvor hurtig de ruster! Og VW vil aligevel ikke gi garnti på deres biler.