problemer med visse log in sider

Hej med jer.

Jeg har fået mig et mærkeligt porblem. når jeg vil logge ind på outlook via msn, så vil den ikke åbne siden op hvor jeg logger ind. det samme problem har jeg når jeg vil gå på facebook og min netbank.

Jeg har santsynligvis fået slettet et eller andet program, en dag jeg skulle lege it ekspert og rydde op på min com.

jeg har forsøgt at gendanne fra tidligere version, men det ændre intet.

Er det muligt at geninstalerer Vista hvis jeg nu har klokket rundt i den og fået slettet noget fra styresystemet. (jeg har ikke en Vista instalation på cd.rom) det var instaleret da jeg åbnede com. første gang. kan jeg finde en ny instalation på nettet?

Mvh Jesper

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Jesper.

Nu er det et par dage siden at wista var in, men så vidt jeg husker kan du i gendandelse skrive en dato og årstal for hvor langt den skal gå tilbage. Så prøv at skrive den dato ca. hvor du satte den til første gang. Alt ligger på din pc helt fra starten, men meget ligger skjult så man skal være expert for at finde det.

Det kan dog også skyldes at du har noget skidt til at ligge på din pc. så du har forhåbentligt renset grundigt ud med dit virus program og et adware program.

Skrevet af madmax på 18-01-2015 12:59

Hej med jer.

Jeg har fået mig et mærkeligt porblem. når jeg vil logge ind på outlook via msn, så vil den ikke åbne siden op hvor jeg logger ind. det samme problem har jeg når jeg vil gå på facebook og min netbank.

Jeg har santsynligvis fået slettet et eller andet program, en dag jeg skulle lege it ekspert og rydde op på min com.

jeg har forsøgt at gendanne fra tidligere version, men det ændre intet.

Er det muligt at geninstalerer Vista hvis jeg nu har klokket rundt i den og fået slettet noget fra styresystemet. (jeg har ikke en Vista instalation på cd.rom) det var instaleret da jeg åbnede com. første gang. kan jeg finde en ny instalation på nettet?

Mvh Jesper

Hej Jesper.

Hvad har du slettet på computeren? Er der en gendannelsespartion eller skal du lave et sæt DVDere for at kunne gendanne din maskine? Hvad er det for øvrigt for et fabrikat?

Hvis du ikke kan gendanne maskinen fra et gendannelsespunk, som ligger før du ryddede op , har du måske slettet nogle filer, som ikke skulle have været slettet. Kan du komme på internettet med Internet Explorer eller Gooogle Crome?

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis