båndpudser til at slibe bordplade med???

Hej jeg har nogle egetræsmøbler som jeg har fået hvidskuret for meget, da jeg ikke helt havde styr over det produkt jeg har brugt, så nu overvejer jeg at slibe dem ned, da de trænger til en opfriskning hist og pist, men vil jeg kunne få et pænt sliberesultat med en båndpudser ala dem fra jem og fix eller biltema. Jeg tænker så på også at anskaffe en fin lille slibemus til detaljeområderne, så som fyldningsdelen på mine låger ( det er en ramme med en plade i midten)

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har du overvejet en excentersliber i stedet.

Du kan sagtens bruge en båndsliber, men det kræver lidt øvelse at få et jævnt resultat.

Du nævner ikke dit budget, men der findes maskiner der både kan optræde som "slibemus " og rystepudser/excentersliber.


Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
okay. jeg ved ikke med budget men ca 500kr vil jeg mene, skal ikke rigtig bruge den efterfølgende. mit bord er 180*90cm så tænkte det var skønnest med en båndsliber af den grund og ligeså at skænkene har store flader og så til detaljerne bruge en slibemus. men ved heller ikke med kvalitet og hvor effektive de forskellige er
Jeg vil helt sikkert anbefale en excentersliber, det han være svært med en båndpudser, man kan hurtigt få slebet nogle grimme striber, der er svære at få væk.

Måske du kan klare det hele med en slibemus?

Prøv at kigge på DENNE MASKINE

Har ingen personlige erfaringer, men Black & Decker plejer at lave nogen hæderlige hobbymaskiner, og den skulle rigeligt opfylde dine behov.

PS.

En lille demovideo


Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
takker. kan godt være jeg skal satse på den angivne model. den ser rigtig fin ud mange tak
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis