Fadøl i stuen - og det skal se godt ud

Hej folkens

Jeg ved ikke rigtig hvilken kategori/forum mit spørgsmål passer i, så jeg prøver her. Jeg faldt også over et par indretnings fora, men jeg syntes de var en anelse for feminine til mit spørgsmål

Jeg har været i gang med at sætte hus i stand, og nu mangler jeg kun de rigtig lækre detaljer - som at få fadølsanlæget sat til igen

Jeg har gjort mig en del overvejelser om hvordan min bar afdeling skal se ud, men jeg er ikke helt sikker på at jeg har den helt rigtige ide endnu.

Er der nogle af jer med fadølsanlæg i huset, der tænke jer at vise jeres anlæg frem, så jeg (og alle andre med interesse) kan lade mig inspirerer? Jeg er især interaseret i at se, hvis der er nogen der har et fadølsanlæg til at stå i en hjørne, pakket ind på en måde der ser hammer godt ud

Men jeg kunne jo selv starte med at vise lidt frem. I mit gamle hus havde jeg anlæget i et hjørneskab i køkkenet, så jeg kunne skænke øl op over en halvmur mellem stuen og køkkenet. Jeg kunne godt lide den løsning, men den kan desværre ikke bruges i mit nye hus.

 

Hej folkens Jeg ved ikke rigtig hvilken kategori... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af hurra på 20-01-2015 21:23

Jeg må tilstå at jeg indtil i dag har haft svært ved at se facinationen ved modeltog, men jeg har tydeligvis bare manglet den rette togfører-emeritus til at forkynde denne hobbys mange inspererende fordele

Ideen er taget meget stærkt til eftertanke.

 

 

Det skal så også nævnes at dette modeltog er en kende større end dem kan køre rundt med hjemme i kælderen på en plade

Derimod er de i en størrelse hvor vi køre med gæster.

 

I kan evt se lidt om projektet på www.modelparken.dk

 


Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis