Ispind

Nej jeg giver ikke is til hele koret her på LDS.

Men men alle de spørgmål der i den senere  har været omkring varepumper, kom jeg til at tænke på hvordan det egentlig er gået for FWM med hans ispind. Det er tilbage i 2008

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tja, nu ved jeg jo så ikke noget til hans konkrete anlæg.

Men jeg har noget familie i Sverige der havde et par naboer med et sådant anlæg. De havde jævnlig besøg af lyn i udedelen m.m. - Så nu ha de droppet den ide og fået et bjergvarmepumpeanlæg i stedet for. :-D

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Det går fint med anlægget.
Dog har der været problemer med nogle dårlige lodninger som min GVS-mand lavede, og det kan man ikke bebrejde anlæget.
Men efter at have fået det helt tæt igen, kører det helt fint.

Jeg kan dog godt forestille mig at ude delen vil fungerer som en god lyn-afleder hvis der ikke er nogle høje træer i nærheden.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hvor har du været henne Jørgen, du har været bemærkelsesværdig tavs i flere dage.

Er det støttestrømperne der har været til vask


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
EV han er nok ude og lufte MZéren.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Bornholm?

Så må det da være Krøllebølle-is


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis