10.8v Akku kombosæt hjælp

Hej.

er der nogen der ved om der er forskel på de følgene sæt, eller hvad der er bedre eller dårligere end det andet?

http://www.davidsenshop.dk/pi/BOSCH_AKKUS%C3%86T_10_8V_3X1_5AH_GSR_GDR_GOP_GSA_GLI_L_BOXX_19513_2345.aspx

evt. nogen der har erfaringer med nogle af de to sæt?

hvad det positive og det negative er ved dem

eller har erfaringer med andre 10.8v sæt

Jeg har også set at dewalt har et 10.8v sæt, men det koster tæt på dobbelt op.

 

Det jeg mest var ude efter i sådan et sæt er følgende ting:

En lille skrue maskine på batteri.

En bajonetsav på batteri.

Multifunktionsværktøj på batteri.

 

25 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
RETTELSE:

Hej
Er der nogen der ved om det kan betale sig at købe sådan et sæt, hvis man skal bruge følgende ting

En lille skrue maskine på batteri - En bajonetsav - Multifunktions værktøj.

eller er der andre løsninger der er bedre.
jeg synes bare det er smart det er på batteri, så er de lige mere handy, uden den ledning.
JEG ER BARE MEGET i tvivl om de er kraftige noget pga de kun 10.8v - 1.5ah batteri

http://www.davidsenshop.dk/pi/BOSCH..._2345.aspx

evt. nogen der har erfaringer med nogle af de to sæt?

hvad det positive og det negative er ved dem?

eller har erfaringer med det her sæt eller andre 10.8v sæt?

Jeg har også set at dewalt har et 10.8v sæt, men det koster tæt på dobbelt op.

Jeg købte Bosch kombosæt for 6-7 år siden og det er de bedste penge jeg har smidt efter værktøj. Vær ikke bekymret for at det ikke har muskler nok. Jeg har mødt flere og flere håndværkere der bruger dem. Man kan bruge boremaskinen en hel dag, uden at blive træt i armen.

hvordan har dine erfaringer været med sættet..

hvad har du været positivt overrasket over efter du har brugt det.

og har du været udefor at der har været nogle opgaver sættet ikke har kunne klarer/udfører?
Inden du køber dig fattig på Davidsen, syntes jeg du skal tjekke www.prishammeren.dk
De har gode tilbud (red. billige priser) på det meste akku maskineri

Venlig Hilsen
Rønbo
hvis jeg skulle købe

En lille skrue maskine på batteri - En bajonetsav - Multifunktions værktøj.
+ 3 batterier og lader.
vil det jo blive dyre?
og det er jo uden kasse og lygte og slagnøgle

hvor vil du hen med det RØNBO? :-)
Annonce
Det var skam kun et forslag/hjælp, til og tjekke om prisen kunne gøres billigere, har ikke lige gidet og se om de har samme sæt som du henviser til.
Har selv sammenlignet priser på Makita, hvor de ihvertfald sagtens kan være med

Var bare af den overbevisning at folk her på LDS var økonomisk ansvarlige (red. nærig ) og gerne ville spare lidt håndøre

Venlig Hilsen
Rønbo
Det lød bare som om du var 100% sikker på at det var billige på det link du postede.
Men hva fanden. Det fedt folk kommer med input. Så er det jo bare op til en selv om man synes om det 😃
Nej nej kun lidt hjælpe indput

Men kan godt se prishammeren ikke kan være med Måske davidsen er brændt lidt inde med deres Bosch

Men skidt med det, bare det en god handel

Venlig Hilsen
Rønbo
Rigtig fint sæt.
Det eneste jeg kan have mine betænkeligheder ved, er batterierne ifht. dit behov, forstået på den måde at batterierne er mest effektive, når de bliver brugt jævnligt. Har man værktøj som ikke bliver brugt så tit, ville jeg anbefale ledning, da sådan en maskine er ligeglad med at ligge hengemt i 4 år for at sætte det på spidsen - så kan man selvfølgelig diskutere relevansen af anskaffelsen, ud fra det. Det bedste ved disse sæt er at man får effektiv udnyttelse af batterierne, fordi de bruges på samtlige maskiner, så de højst sandsynligt vil gå død af brug, fremfor at miste effekten ved at ligge hengemt. Jeg kan se på beskrivelsen at der står slagBOREmaskine - det et en fejl. Der er tale om en slagnøgle, hvilket også er et superlækkert stykke værktøj, da den har god magt over skruerne, uden at dreje armen af led. Milwaukee laver noget tilsvarende, som nok er dyrere, men hvis ikke der kun er farven til forskel, så ville jeg nok stole mere på holdbarheden af deres bajonetsav.

Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
...og 10,8/1,5 begrænser nok brugen til mindre servicearbejder, afkortning af gerigter/fodpaneler, køkkenmontage etc. Det er ikke bygget til vedvarende tømrerarbejde - der skal 18-36volt til, afhængigt af værktøj og opgave.

Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis