Korrespondance

Jeg skal have skiftet en korrespondanceafbryder, men synes ikke lige at andre indlæg besvarer mit spørgsmål.

Den eksisterende dobbeltafbryder er 12 år gammel og ser ud som på billedet (taget fra nettet).

Min installation ser ud som nedenfor, men virker ikke. Den brune går videre til en dobbeltudtag (sammen med den blå).

Hvad har jeg forbundet forkert? Inden jeg prøver mig frem med at forbinde anderledes, vil jeg gerne bede et input. 

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af FrankHol på 14-01-2015 23:05

Jeg skal have skiftet en korrespondanceafbryder, men synes ikke lige at andre indlæg besvarer mit spørgsmål.

Den eksisterende dobbeltafbryder er 12 år gammel og ser ud som på billedet (taget fra nettet).

Min installation ser ud som nedenfor, men virker ikke. Den brune går videre til en dobbeltudtag (sammen med den blå).

Hvad har jeg forbundet forkert? Inden jeg prøver mig frem med at forbinde anderledes, vil jeg gerne bede et input. 

 

Til at begynde med kan du prøve at flytte den sort ledning over i det midterste sæt klemmer. Det ser ud til at du har fået fat i en dobbelt korrespondance og fået placeret den sorte ledning i den anden korrespondanceafbryder. Om det er rigtigt afhænger af hvilken korrespondace, der er brugt (A eller B). Hvis det ikke virker, så prøv at se hvor fasen, den brune ledning, er placeret i den anden afbryder. Sæt evt. et billede af den anden afbryders bagside ind i et svar.

 

 

 

 

 


fase
Skrevet af FrankHol på 15-01-2015 18:29
Super med et hurtigt svar, det sætter jeg virkelig pris på. Bevæbnet med sikringer prøver jeg mig frem med den sorte i aften, når jeg kommer hjem.

Jeg  håber brug  sandelig ikke, at der bliver brug for sikringer. Du skal kun lige flytte en ledning som ikke kan få forbindelse til nullen.

 

 

 


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis