Siemens opvasker vil ikke starte

Hej

Jeg er ny på dette forum og ville høre om der er nogen af jer som har et bud på mit problem med min opvaskemaskine fra Siemens (model SX65M001SK/13) ca. 5 år gammel

Når jeg starter et program (lige meget hvilket) så bipper maskinen færdig efter ca 1 min. I displayet står der 0:00 (indikation på at den er færdig) Der kommer altså ingen fejlkode.

Hvis jeg slukker for relæet (sikringsafbryderen) ca. 45 sek. efter jeg har trukket på start, så køre maskinen videre og vasker som normalt.

Dette har stået på i ca. 4 mdr. og maskinen kører daglig, så jeg er efterhånden rimelig godt til at vide præsis hvornår jeg skal slukke for relæet. Jeg er selvfølgelig ret træt af dette, så jeg kontaktede Siemens for at høre dem om de kunne sige, om det var programmet (printkortet) eller en føler/magnetventil eller pumpen (kan den "hænge"?). De ville ikke sige noget over tlf, men sende en tekniker, hvilket jeg valgte at vente lidt med.

det skal også nævnes at jeg har renses maskinens filtre meget grundigt, og der er også fin vandtilførelse til den.

Er der nogen som har et bud på hvad jeg kan prøve at gøre, for at afhjælpe dette problem.

med venlig hilsen

Anders


med venlig hilsen
Anders
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Aders

Og velkommen her på LDS.

Da det ikke ser ud til at der er hjælp at hente her, må det bedste nok være at tilkalde den teknikker så tingene igen kommer til at virke og du slipper for flere ærgelser

Hej Anderrs

hold your horses og prøv at søges hjælp på internettet , før du bruger X x 100 kroner på service teknikker

Jeg har tidligere fået super hjælp på en hjemmeside fra en der hed "Ole" og noget mere ......

jeg vil forsøge at finde hans hjemmeside

mvh

slapdogaf
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )

www.reservedele.nu
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis