Hej der er ikke nogen steder på gearet hvor der står hvad det heder, men jeg har taget nogen billeder af det som jeg ligger ind i aften, jeg ved kun at det er stort og at det er hydralisk samt at oven på det sider der en oliekøler til gearet. Og så er det rødt ligesom Bukh motoren.
Olietrykket på gearet når den sættes i bak går fra 10 bar til 4.5-5 bar og så pisker vandet helt så det virker, men gør jeg det at sætte i fremad gear kører den langsom hvis den overhovet kører, den kører i gearet fremad bedre når motoren er kold end den har kørt i ½ time.
Svar venligst.