Volvo md5a impeller pakning

hej 😀

Skal have skiftet min impeller og samtidigt også pakningen til pumpehuset da det lader til at have lækket en anelse ( rust nede under) den tidligere ejer har enten brugt flydende pakning eller ingen pakning overhovedet, da der intet kom med af.

Markedet "svømmer" i billige kopi impellere, men de bliver solgt uden pakning og det koster umiddelbart i omegnen af det firedobbelte hvis jeg skal bestille en original. Nogen der har styr på hvad tykkelse pakning det er, så man kan skære en selv, eller skal jeg bare køre løs med en flydende pakning ?

Er jo ikke jordens mest tilgængelige sted den sidder, så er jo nærmest noget man skal gøre i blinde...

Vh Bo
hej 😀 Skal have skiftet min impeller og... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Takker for hjælpen , Så er jeg vist udrustet til at få snoldet ny impeller og pakning, når ellers lige biltema åbner i Glostrup. Købte godt nok en impeller sidste efterår i biltema Næstved. Men lortet må være røget ud fra indkøbsvognen på vej til bilen lortet kom ikke med hjem 😳

Vh Bo
Skrevet af Hugoianer på 28-01-2015 18:35
Takker for hjælpen , Så er jeg vist udrustet til at få snoldet ny impeller og pakning, når ellers lige biltema åbner i Glostrup. Købte godt nok en impeller sidste efterår i biltema Næstved. Men lortet må være røget ud fra indkøbsvognen på vej til bilen lortet kom ikke med hjem 😳

Vh Bo

Jamen dog, det er rent tilsæt og handle på den måde. 

Vil gætte på at alle marineforhandlere ligger med en eller lynhurtigt kan hjemtage hvis ventetiden bliver for lang. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis