Siemes Siwamat søges

Hej alle i dejlige handymen! 

Jeg er for tiden på udkig efter en ny vaskemaskine. Som i nok kan se på mit nickname, er jeg svært glad for Siemens Siwamat serien. Jeg har selv en 6kgs XL 1452, og jeg ærligt sige, det er simpelthen den bedste vaskinemaskine jeg nogensinde har haft. Nøj hvor er den dejlig!  Jeg spildte engang rødvin på min hvide velourdug, den fjernede pletterne som var det is for solen. Nå, nok om min kærlighed til Siemens Siwamat serien, jeg kunne blive ved i en evighed. 

 

Det jeg prøver på at sige er, at jeg søger en ny og større vaskemaskine - selvfølgelig i samme serie. Jeg bliver simpelthen nødt til at se hvordan en større størrelse operer hehe 

Hvis du har en Siemes Siwamat på Sjælland, så smider jeg gerne traileren bagpå den sportsgrønne Felicia 1,0 fra '01 og drøner i din retning. Lad mig endelig høre fra jer

 

Kærlig hilsen

Siwamat Freak


Siwamat er det bedste
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Siwamat Freak.

Og velkommen her på LDS.

Ikke for at ødelægge din kærlighed til et bestemt mærke, men stort set en hver vaskemaskine havde kunnet vaske en rødvins plet at din velour dug. Begrundelsen er at din velour dug er strikket af kunstfibre som ikke binder farve, et sæbemiddel der kan trænge ind i mellem fibrene gør også en del

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis