Klar til montering af hårde hvidvare?

Hej alle.

Som total uvidende om montering af hårde hvidevare håber jeg der en der kan hjælpe mig.
Vi er netop flyttet i en nybygget lejlighed hvor vi skal have monteret vaskemaskine, tørretumbler og opvaskemaskine. I den forbindelse skal udlejer have gjort klar til dette, men er der en der kan bekræfte at vedhæftede billede svarer til alt montøren har brug for? De vedhæftede filer illustrerer det som er gjort klart på badeværelset.

På forhånd tusind tak.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen til siden hvor man kan få svar næsten alt.
Det man kan se er at der er klar i forhold til el og vand. Jeg kan ikke se hvor afløb tænkes ført hen, da billedet er taget tæt på.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det eneste du har på billedet er el dåsen, der skal afløb ikke ind i, hvis det er det du mener. Montøren borer sikkert det hul,

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Selcfølflfig, det giver mening.

Vi har købt både tørrerumbler og vaskemaskine i Elgiganten i dag, men de mente muligvis at montøren ville være på tværs hvis de skulle stå for at bore hul. Vi har ikke selv værktøj til at gøre det, men i princippet bør det vel også være udlejer der står for det, da det er deres ejendom (skabe) vi borer hul i

Vi må næsten høre om montørerne kan stå for det ellers kan man vel få andre til at fikse det før montøren kommer i slutningen af næste uge?! Er der i øvrigt en der kan svare på om den stikdåse kan håndtere både vaskemaskine og tørretumbler?

De kan begge monteres i denne samledåse.
Jeg har som elektriker solgt og monteret den slags mange gange. Og jeg har aldrig været på tværs, for at bore et hul. Men der er naturligvis også forskel på service.

Hullet skal bores med en hulsav det skal placeres bagerst i skabet, eller måske er der allerede hul op inde bag sokkel.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Tusind tak for svar!

Vi forsøger at ringe til Elgiganten og få navnet på de som skal monterer, hvis de er på tværs kan de altid få lidt ekstra for ulejligheden. Igen tak for hjælpen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis