RBS Handel

Hej og godt nytår til jer alle.

Har en ældre Jeep Grand Cherokee, de fleste reservedele er relativ billige i Danmark

men nu er min udstødningsmanifold revnet. Da det er en "normal" sygdom for modellen

kan jeg ikke finde en brugt og Chrysler Danmark skal ha' den hjem fra USA til 4500.- + moms

Det syntes jeg er lidt i overkanten bilens værdi og alder taget i betragtning.

Jeg har søgt i england og tyskland og faldt over RBS Handel. Prisen hos dem er 1/4 af prisen hos Chrysler og en banan manifold i rustfri kan købes for 2500.- incl. tysk moms og fragt.

Men så er det jeg blev lidt skeptisk. Prisen er meget lav og jeg kan kun betale med bankoverførelse eller paypall.

Så, er der nogle her der kender firmaet og har handlet med dem ? kan se de ogse findes på ebay.

Vh Claus

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Var det ikke værd og overveje at få svejst den gamle manifold i stedet, det burde kunne gøres noget billigere end og få en skrevet hjem fra det store udland ???


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Ofte er slaglodning et godt alternativ til svejsning, der er ikke så stor risiko for at det revner efterfølgende.

Prøv at se dette klip ca 3 minutter inde i filmen.

www.youtube.com/watch?v=117Q9odITF8

Skrevet af je__ns på 05-01-2015 21:22

Ofte er slaglodning et godt alternativ til svejsning, der er ikke så stor risiko for at det revner efterfølgende.

Prøv at se dette klip ca 3 minutter inde i filmen.

www.youtube.com/watch?v=117Q9odITF8

Ja, det har du egentelig ret i Jens. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Ikke sikker på at det er så simpelt at svejse den men kan da prøve at afmontere den og opsøge en smed.
Den er revner i "flex" leddet som Chrysler lavede fordi den gamle model uden, revnede i godset.

Må erkende at jeg er nået en alder der gør at paypall er lukket land for mig.
Er det lige så godt som kortbetaling, tænker på penge tilbage vis ikke varende dukker op ?
Vh Claus

 

Annonce

Hej.

Vedr. betaling, så er det nogle år siden jeg brugte det i forbindelse med nogle småhandler, og det virkede nemt og overbevisende. Bankoverførsel kan blive temmelig dyrt fandt jeg ud af ved samme lejlighed. Garantien ved jeg ikke noget om, men det står uden tvivl i deres betingelser.

Mht. manifolden kan den måske svejses af en der er god til det.

Der er en metode med ilt og gas med en pistol der hedder Dillon. Den kan udrette mirakler.

mvh


 varmetossen

Ja det er jo ikke et helt almindeligt manifold, så skal du jo ud at finde nogle bælge der kan svejses på...

Jeg er på min nr.2 Jeep Jeep Grand Cherokee - og har altid brugt "Uggelhuse Auto - 8649 5555" - de har skaffet / lavet de få ting, der har været (hvilket ikke har været meget... -men de samarbejder med så mange, at man altid får fikset sin bil)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
PayPal er et fælles projekt af banker. Fordelen er, at paypal kender både afsender og modtager, før betalingen går igennem. Skulle en betalt vare udeblive, kontakter man paypal og afsenderens bank betaler beløbet tilbage og tager problemet med afsender. Bankerne har simpelthen luget ud imellem kæltringens på denne måde. MEN intet her i verden er 100%, jeg har anvendt PayPal de sidste 10 år ved indkøb i staterne uden props

 

Ok. prøver at afmontere manifolden og ser om den kan laves på den ene eller anden måde.
Eller prøver jeg RBS-Handel og paypal.
Tak for indput.
Vender tilbage.
Vh Claus
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis