RBS Handel

Hej og godt nytår til jer alle.

Har en ældre Jeep Grand Cherokee, de fleste reservedele er relativ billige i Danmark

men nu er min udstødningsmanifold revnet. Da det er en "normal" sygdom for modellen

kan jeg ikke finde en brugt og Chrysler Danmark skal ha' den hjem fra USA til 4500.- + moms

Det syntes jeg er lidt i overkanten bilens værdi og alder taget i betragtning.

Jeg har søgt i england og tyskland og faldt over RBS Handel. Prisen hos dem er 1/4 af prisen hos Chrysler og en banan manifold i rustfri kan købes for 2500.- incl. tysk moms og fragt.

Men så er det jeg blev lidt skeptisk. Prisen er meget lav og jeg kan kun betale med bankoverførelse eller paypall.

Så, er der nogle her der kender firmaet og har handlet med dem ? kan se de ogse findes på ebay.

Vh Claus

Hej og godt nytår til jer alle. Har en ældre... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Paypal har jeg også brugt rigtig meget , også til støre handler og det er altid foregået problem frit ..
Og med rbs handel ebay historie på 6700 handler og en tilfredshed på 99,9% er de med stor sikkerhed ikke platugler ,

jacob faglært svejser IWP

[email protected]

Paypal er nemt at gå til, pålideligt, og tager ikke lang tid at sætte op.
Ellers har jeg rigtig god erfaring med tyske ebay.de. Det hedder to ting på tysk: Krümmer og så evt manifold.
Der skal nok være bid! Prøv at få en modern, den er nemlig med fleksrør indbygget, så JEEP har åbenbart lært noget.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis