Lakere gulv - som i forvejen er oliebehandlet?

Hej

Jeg fik for er par år siden slebet og olieret mine gulve .. efterfølgende har jeg dog fortrudt at de ikke blev lakeret.

Er det nok bare at give dem en fin overslibning, og så lakere dem - Eller skal de høvles rigtigt af?

Hej Jeg fik for er par år siden slebet og... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lagt et billede op her, hvor man også kan se de mellemrum jeg snakker om.

http://oi57.tinypic.com/rvfx1l.jpg

Umiddelbart tænker jeg at det vil blive grimt med en gummifuge, da det jo helst ikke skal være synligt - det er jo ikke meningen at revnerne skal være der.

Hvorfor lægger du ikke bare billederne ind her, jeg kan ikke få dit link til at virke.

Og da der oppe i rubrikken over skrive feltet er et ikon helt ude til venstre hvor du klikker og kan hente billedet fra din pc direkte ind på LDS. vil det være meget nemmere for andre at se det.

Skrevet af Morten2k på 05-01-2015 22:13

Umiddelbart tænker jeg at det vil blive grimt med en gummifuge, da det jo helst ikke skal være synligt - det er jo ikke meningen at revnerne skal være der.

Nu kan man jo købe gummi fuger i andre farver end sort.

uanset hva spartel du fylder i så bliver det aldrig usynligt. 

Alle trægulve får svind revner med tiden, det er umuligt at undgå, det ville muligvis kunne undgås hvis firmaet der lagde gulvet brugte ovntøret træ, der blev klimatiseret der hvor det skal ligge. Dog er ricikoen for at det så i stedet buler op på et tidspunkt.

Jeg syntes jo nærmest at det er en form for patina

Ok - jeg føler at jeg er kommet et godt stykke videre, så jeg vil takke for hjælpen!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også