Spotssæt

Hej jeg købt sådan et spotssæt med 230V, jeg har klippet det to benet stik af og sat den ind i vores lampestik. Det skal lige siges der ikke er en transformator til mit sæt. Har læst man ikke må ændre på et sæt, men er det iorden det jeg har gjort?

 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hugosarang: De stikpropper kan man købe i løs vægt (eller noget lignende) Det er for dyrt at købe et helt sæt lamper for at klippe stikprop af ?


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jeg har ikke misforstået, det er sengetid så jeg orkede ikke dine spots en gang mere. Du har fået udførligt svar på samme spørgsmål om spots i andre tråde i dag. Derfor den lille


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Nåhh jamen det var ikke for at være uhøflig, er bestemt glad for de andre svar

Spurgte bare til om det var iorden at klippe det to benet stik over og sætte et nyt til lampestikket, da det kører på 230 V

det gjorde det andet også, der hvor du klipper.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Har læst dine andre tråde. Hvis jeg var dig, ville jeg få en elektriker til at installere og tilslutte dine spots. Jeg tror ikke jeg ville sove godt om natten, hvis jeg var dig...

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis