Season pille ovn

Hej jeg har en season pille ovn fra jem og fusk men den har kørt godt i 7 år uden noget men nu den begyndt at køre piller ind mere ind som den skal så den skruer sig selv mere og mere op til sidsts køre kværnen hele tiden selv om jeg lukker ovnen ned så køre den piller ind hvad er det hvis den køler helt ned kan den nemt køre i flere timer og lige pludslig starter den med at køre mere og mere ind Hvad styre det "skal lige sige den køre det samme som en mzc-mcz  ovn 


Lifekeeper
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
eller hvordan nulstiller jeg den

Lifekeeper

Hej Lifekeeper.

Og velkommen her på LDS.

Jeg har ikke løsningen på dit problem, men det er åbenbart sådan at den ovn begynder at få problemer når den er 7 år gammel. Der har lige været to der har skrevet om emnet der også havde ovenene, købt hos Jem&Fix  der også fik problemer efter 7 år ?


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
det er jo en mcz ovn det er jem og fix der hr bygget dem og givet dem nyt navn www.brændelsmesteren.dk

Lifekeeper
Skrevet af Lifekeeper på 01-01-2015 20:06
det er jo en mcz ovn det er jem og fix der hr bygget dem og givet dem nyt navn www.brændelsmesteren.dk

Nej, det er ikke Jem&Fix der har bygget ovnen. Men det kan godt passe at Jem&Fix har fået klistret et andet navn på en MCZ ovn. Monstro ikke du kan finde en brugsforvirring ved brændselsmesteren.dk, der passer til din ovn så du kan få den resat ???

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
jo jeg prøver tak for hjælpen
MVH Lifekeeper

Lifekeeper
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis