At blive ældre !

Sad her i efter midags og filosoferede lidt over livet.

Jeg er nu den ældste i hele vores familie også blandt fætre og kusiner

Nu er der ikke længere en af de helt gamle at snakke med mere, dem som jeg kunne spørge til råds om livets og meningen med det hele, dem jeg kunne grine og græde sammen med.

Nu føler jeg mig ofte som Palle alene i verden, ikke en rar oplevelse.

Så kan jeg tænke, hvorfor skal jeg egentlg leve mere !

Sad her i efter midags og filosoferede lidt over... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ville sgu da blive for kedeligt uden dig her Jørgen

What a wonderful world...

Skrevet af Svend Høst på 29-12-2014 18:41

Op med humøret , nu går vi mod lysere tider , du er ikke den eneste der er løbet ind i en vinterdepresion , et par grønne lykkepiller i flydende form hjælper ......

 

Idiot. Vise ting spøger man ikke med, og at opfordre til druk er sgu det dummeste.

 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Barrus, hårdt skrevet, 2 af de grønne gør jo ikke en alkoholiker. Jeg har også mistet en del familie pga. åndsvage laster / vaner. Så det er ikke fordi jeg direkte er uenig med dig. I min familie når man ikke 70 år pga. rygning.

Ja Jørgen du skal ud og møde nogle af dine egen slags som foreslået højere oppe.

Jeg tror vi er mange hvor den sorte klap går ned når sneen falder.

De kærligste hilsener til dig Jørgen

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce

Jeg takker for jeres opmuntringer og det gæder mig da at nogen syntes om hvad jeg nogen gange skriver, selv jeg har mine fejl.

Jeg har nu altid helt fra 21 års alderen været en der tænkte meget over tilværelsen, har altid forsøgt at gøre andre tilfredse og glemt mit eget behov.Nu hvor jeg er blevet lidt ældre og knapt så mobil længere, kunne et være rart med lidt hjælp fra andre. Sådan er det desværre ikke i dag !

Jeg er glad for at jeg har LDS. det får mig til at føle at jeg trods alt kan give en hjælpende hånd en gang imellem.

Endnu en gang tak for jeres ord

Skrevet af Barrus på 29-12-2014 22:04

 

Idiot. Vise ting spøger man ikke med, og at opfordre til druk er sgu det dummeste.

Hold da helt op , her på lav-det selv har vi altid haft en positiv og god omgangstone selv om man ikke er enig , jeg tror ikke du hører hjemme her med den indstilling.......

 

 

 


   elektriker fra jævnstrømmens tid
Skrevet af Svend Høst på 30-12-2014 10:07

 

 

 

Tag dig ikke af ham Svend, jeg forstod hvad du mente, og det er det væsentligte.

 

 

 

NEJ NEJ Barrus den skal du sgu langt ud på landet med.
Mit humør stiger da når jeg sætter mig med en lille glas god Whisky eller Rom. Har lige tømt en Dictator 12 års rom over den sidste 2-3 måneder (har også fået andet) og glæder mig til at åbne en rom opfundet af Apoteker Riise på de vestindiske øer Navy Rom. Det bliver nok i morgen aften, sammen med nogle venner fra Indien.

Godt nytår til alle på denne tråd cpecielt til Jørgen, selv om vi ikke altid er enige.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Også herfra, skal der lyde et godt Nytår til alle - og specielt til Jørgen.. selvom også vi, har taget nogle sværdslag ;-)

Op med humøret - livet er ikke det værste man har.. og hvad vi så vælger at forlænge/forkorte det med.. lad det nu være ens egen sag... bekymringer er nok værre for helbredet, end en kølig fra kassen, eller en god whiskey ;-)
Jeg vil personligt ikke gerne undvære en god pibe tobak - en gang eller 2 om ugen...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis