Service på motor i nærheden af give

Nogen der kan anbefale et godt sted og få lavet service på min bådmotor? Og gerne tæt på Give

Mvh

 

Thomas

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan ikke umiddelbart hjælpe - Men det er vel lige i underkanten bare at skrive "bådmotor". Er det en 2-takt 4-HK fra midtfirserne, eller er det en fuldblods V8 med indsprøjtning osv.?

Nu bor du jo i midt Jylland, og der skal du nok ikke forvente at finde en uden bords mekanikker. Men jeg er da ret sikker på at der er en i både Vejle og Horsens, er den for stor til at du selv kan fragte den, må du have fragtmandens hjælp. Jeg ved ikke hvordan det er hos jer, men her nede kan man som privat ikke bestille fragtmand, men har du først fundet et sted hvor din maskine skal serviceres, så kan de aftale med fragtmanden at han skal hente den hvor du bor.

Er ret sikker på at folk der laver service på både er lidt ligeglad med om den sidder inde eller ude, og spurgte ikke på fragten, men mere på et godt sted og få det lavet........ Men hvis det betyder en verden til forskel, skal jeg nok selv fragte den, det er en udenbords motor med 140hk lavet på olieblandet benzin

Mvh

 

Thomas

Altså en totakter !

Og du behøver ikke blive ubehagelig fordi jeg kommer med et forslag.

Der er intet ubehageligt i hvad jeg har skrevet, men du kommentere på alt oftes uden at komme med andet end snak man kan gætte sig til....... Det er en smugle trættende

Mvh

 

Thomas

Annonce
Hvis du kører til www.htbsunds.dk er jeg sikker på du får en fin behandling af folk med kompetence i 2taktere.

Troels

Hvis det der er i vejle og horsens ikke lige er noget. Så er der http://www.west-marine.dk/ i esbjerg, og de kan deres kram. Jeg har arbejdet sammen med dem i 12 år med outboard motorer til brug på nordsøen.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Bøges både i Lunderskov kunne jo være et bud..

Har købt en motor og en trailer hos dem, en rigtig god oplevelse at handle med dem...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis