vand i skoda fabia combi 2003

Har store problemer m Skoda Fabia combi, hvor der trænger vand ind af bagdøre, v venstre også når den holder stille. Vinduerne er lukkede:-)

Søren
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Står der vand i døren. Der er sådan nogle huller i bunden af mange bil døre som dræner vandet ud på den rigtige side af gummilisten. Hvordan ser det ud med disse huller ?.

Min sidste bil en Felicia havde også problemer, jeg fandt aldrig årsagen og det gik væk igen jeg brugte vandslanger osv. Men der var intet at se. Borede et par små huller i bunden så det kunne rende væk. Der kan være en del vand i det støjdæmpende materiale der ligger under måtterne. Det skal væk. Men det er ikke lige årstiden....

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej PeterR
tak for det rigtig gode svar. afventer den varme årstid, får tørret hele moletjavsen igennem og tætner den. træls at de laver en systematisk fejl,så man skal fuske.
men, tak igen, mvh Søren

Søren
Selv tak, systematisk, det affødes vel af at vi i Danmark har en ide om at biler skal holde i +10 år. Så gummi bliver hårdt og utæt. Hvis man skifter lidt oftere så er man ikke i de problemer tror jeg.

Jeg ville ikke vente, så stor en operation er det jo ikke, ift. en muggen bund. Det kommer jo masser af vand for tiden.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis