Hej jeg er så heldig og har fået mig en iPad . Nu skal jeg have installeret nogle søkort. Jeg mødte nogle venlige mennesker i sommers som viste mig et program som så ud til at være god, men jeg har glemt navnet på den. Den kostede ca 250 kr om året med fuld opdateringer, og fuld brugeligt. Det var et program til iPhone og iPad. Mvh alte
<p> </p>