Søkort eletronisk

Hej jeg er så heldig og har fået mig en iPad . Nu skal jeg have installeret nogle søkort. Jeg mødte nogle venlige mennesker i sommers som viste mig et program som så ud til at være god, men jeg har glemt navnet på den. Den kostede ca 250 kr om året med fuld opdateringer, og fuld brugeligt. Det var et program til iPhone og iPad. Mvh alte

<p>&#160;</p>
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er sandsynligvis Seapilot, www.seapilot.com der er et svensk firma.

mvh

Hans-Henrik

Hans-Henrik - Beason31 D404 "Dancing Wave" Lynæs

"Hav part i gode skibe eller slet ingen. Hold altid dit skib i god stand, og du vil få gode mænd med dig. Hav skibet klar tidligt på sommeren og rejs kun i den bedste sommertid. Hav altid solide grejer på dit skib og bliv aldrig for længe på havet om høsten, hvis du kan undgå det. Agt vel på alle disse ting, så skal det nok gå dig vel med Guds hjælp"

(Citat fra Konungs Skuggsjá, Kongespejlet, norsk bog om leveregler formet som samtale mellem far og søn. Ca. 1260)

Transas iSailor er gratis (kan downloades fra appstore)og søkort over Danmark og omegn koster 165kr,så vidt jeg husker.God fornøjelse
Mvh. Lotte

Hej undskyld jeg ikke har svaret før, men det er stadig lidt jul her. Det er rigtig, det er netop det program jeg mente, hvad siger i til at bruge det program?? Eller er der andre programmer der vil være bedre.
mvh
Alte

<p>&#160;</p>
Hej Alte
Jeg har ikke prøvet Seapilot,men det ser da ikke så tosset ud.Da vi fik en iPad,installerede vi Navionics fra Appstore,det var nogenlunde samme pris som Seapilot,men jeg syntes at grafikken var for klodset.Det var forstyrrende med de"tykke" kurslinier der kunne dække navigationsoplysninger,ellers udmærket. Isailor er som sagt gratis og meget nemt at gå til,og har de samme muligheder som Navionics.
Håber du finder noget du kan blive glad for,god vind!
Mvh Lotte

tror, at jeg vil bruge isailor synes den ser fin ud, men der er da meget at skulle sætte sig ind, men det bliver da spændende. Som jeg kan læse, virker det kun til ipad.
mvh
alte

<p>&#160;</p>
Hej, nu har jeg downloade isailor og købt søkortet vest. Jeg synes ikke der, er dybder nok på når jeg kommer tæt på land, de to inderste farver er der ingen dybder på. Gør jeg det forkert tror i??
mvh
Alte

<p>&#160;</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis