Pris på ændring af tagkonstruktion

Hej Jeg har et bungalow fra 1941 på 89 kvadratmeter med tegltag, se vedhæftede foto, hvor jeg godt kunne tænke mig at skifte tage og få en 1.sal

,og lavet et mansardtag eller københavner tag, i tagel, tagpap, zink, så jeg får en nogenlund helt 1.sal, hvad vil et forsiktigt bud på dette være, altså en ny tagkonstruktion samt isolering og ydre væge. jeg vil selv stå for opførsel af værelseopdelingen el. , vvs, ect.  

håber i kan hjælpe mig, eller anbefale nogen som er gode, til en god pris, eller en anden løsning til en 1.sal, prisen er en vasenlig faktor. 

Hilen Henrik

Hej Jeg har et bungalow fra 1941 på 89... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Mange tak for jeres indput, vil få en tømmer ud og se hvad, der er af muligheder, ville helt havde sat. en første sal på, men hvis vi ligge på over 1 million tror jeg ikke der bliver økonomi til det,  

og udnytte tage med den tagkonstruktion den har idag tror jeg heller ikke vi få nok ud af, så den bedste mulighed er nok at lave en tilbygning der hvor terrassen er i dag.

men så er det som det bliver pænt, tagpap om mod de røde tegn.

 

Man kan jo få rød tagpap

Med venlig hilsen
Martin Hjordrup Hansen.

Bygningskonstruktør / projekterings,- IKT- og Procesleder. Bygningsdesign.

Ingeniørfirmaet 
FJERRING A/S
Slagelse.

Hvad vil i tro en tilbygning, der hvor terrassen er idag på 25 kvm vil koste med tagpaptag og muret op i gasbetong, som et stort rum?

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis