Tråden er låst

test?

Test

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

I denne søde juletid må man sig ret fornøje.....
Og det vil jeg så gøre, Jacob, ved at give dig en lille skolemesterlektion i god opførsel og etisk adfærd på nettet.

Lav-det-selv.dk er er site for fritidsfolk, hvor man kan udveksle gode ideer og hjælpe hinanden på gratis og frivillig basis.

Sitet drives, administreres, vedligeholdes og udvikles af to ildsjæle, JørgenE og AllanE. De lægger en kæmpe indsats i sitet for at en masse brugere kan have dette fine sted til rådighed for ovenstående. Og de gør det ulønnet og gratis.

Det du poster ovenstående er et forsøg på at fremme salget i din lille butik, så du kan få nogle flere penge i lommen selv. Det er der i sig selv ikke noget galt i, andet end, at du lukrerer på andres frivillige arbejde. Det kaldes at nasse, og indlæg som dit hedder en nassereklame. Dem kan vi ikke lide, og nogle af os kan endda finde på at sætte sådanne nassefirmaer på den store stygge sorte liste over steder, hvor vi aldrig kunne finde på at sætte vores musse-klik.

Jeg vil om et øjeblik sende en allert til AdminE, og så vil han fjerne din nassereklame. Og indtil det er sket vil jeg håbe, at din røv klør og dine arme er for korte til at du kan nå den.

Og sådan blev det atter jul i den flyvende tallerken.

Chr.


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Jeg skal ikke sige om det er dig selv eller AdminE, der har lavet den feberredning, hvormed din nassereklame er forsvindet fra Cyber Space visuelle overflade.
Men med fjernelsen er dine arme blevet lange nok igen til, at du med dit lav-pris-sandpapir kan lindre kløen i de nedre regioner.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis