GLÆDELIG JUL

Tiden sig nærmer for dans om grantræet og indtagelse af varm rødvin med müsli.

Så jeg vil ønske alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

 

Tak for mange muntre og lærerige timer på dette fantastiske site med dets mange herliger brugere.

 

Chr.


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Tiden sig nærmer for dans om grantræet og... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Glædelig baghjul herfra
Skrevet af PinkHenrik på 29-12-2014 13:12

Ha ha, herlig julepynt du holder dig 

Hvad er der galt med hans Jule pynt, jeg har da også sådan noget fint gammelt jule pynt, det har dog ikke været ude af kasserne de sidste 10 år. Mit Jule pynt har jeg "arvet" fra mine forældre så det er mindst 50 år gammelt.

 

Og et Grantræ skal altså ikke over dænges med pynt så træet ikke kan ses, så kan du lige så godt købe et af plastik.

 

 

 

Skrevet af Zephirine på 29-12-2014 14:00
Glædelig baghjul herfra

Også til dig Zep, jeg var da helt i tvivl om du var blandt de levenes endnu, det er meget længe siden vi har set en af dine kreationer her på LDS.

 

Og hvem er det du har sat et billede ind af, for i min termonologi er du max. 29 år og damen på billedet ser noget ældre ud

 

 

 

Skrevet af PinkHenrik på 29-12-2014 13:12

Ha ha, herlig julepynt du holder dig 

Ja det er noget flot levende julepynt  og så kan det sige mjav  

 

 

 


fase

Hov den havde jeg da ikke set, så undskylder jeg mine udgydelser. Kunne ikke se katten for bare træ-er

Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 29-12-2014 15:38

Også til dig Zep, jeg var da helt i tvivl om du var blandt de levenes endnu, det er meget længe siden vi har set en af dine kreationer her på LDS.

 

Og hvem er det du har sat et billede ind af, for i min termonologi er du max. 29 år og damen på billedet ser noget ældre ud

 

 

 

 

 

 

Huha du er langt tættere på sandheden, end du selv er klar over, Håndværkeren  Måske ikke lige ang. de 29  Ukrudt forgår dog som bekendt ikke så let - det bliver bare ikke yngre at se på efter kemoterapi, antistofbehandling, strålebehandling og igangværende antihormobehandling  Det er 2 år siden jeg var nyopereret - og det meste af dette år er brugt på at arbejde mig kræfter til igen og vende rigtig tilbage til livet. Såååå jeg har været en del offline  og kreeret alverdens ting  Meeeen jeg skal jo altså lige indenom her og have genopfrisket opskriften på kransekage - som nu er bagt 

 

 

Skrevet af Håndværkeren på 29-12-2014 15:34

Hvad er der galt med hans Jule pynt, jeg har da også sådan noget fint gammelt jule pynt, det har dog ikke været ude af kasserne de sidste 10 år. Mit Jule pynt har jeg "arvet" fra mine forældre så det er mindst 50 år gammelt.

 

Og et Grantræ skal altså ikke over dænges med pynt så træet ikke kan ses, så kan du lige så godt købe et af plastik.

 

 

 

 

 

 

Nu skal jeg nok lade være med at træde i det med øjnene 

Her i huset bliver der aldrig slæbt et træ indenfor, for jeg har aldrig rigtigt forstået den tradition?

Er det fordi man har spist så meget, at man ikke kan vakle sig ud i skoven og se et træ? eller er det pral for at sige, jeg har magt over naturen ? eller er det bare endnu en af de der vandvittige traditioner som giver absolut ingen mening, ligesom til påske: Lad os male på et æg og sige det kommer ud af en hare... 

Da børnene (teenagere) boede hjemme og plagede for at få et træ, så gav jeg dem valget mellem et træ eller en kasse julebryg... og så havde vi lige pludselig ikke "plads" til et træ 

God bagHjul til alle.

 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også