Piaggio ZIP 50 gaskabel.

Jeg mangler et nyt gaskabel til min Piaggio ZIP, de eneste jeg kan finde her hjemme er med samleboks, hvor der deles ud til kaburator og oliepumpe, men min har kun et kabel.

Jeg har fundet en hollandsk hjemme side der har det, men de sælger kun til holland, belgien og tyskland

 

Er der nogen her der ved hvor jeg kan købe et nyt kabel??


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

I enhver knallert og motorcykel butik kan du få lavet det kabel du skal bruge blot du har de mål der skal bruges, og du har vel stadig det gamle kabel.

Jo jeg har det gamle, men håntaget indgrebet i håndtaget tog skade da kablet knækkede, og er lavet i noget tyndt plast. Det er nok der for at det er et komplet sæt.

 


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Prøv og fat "knoglen" og ring til firmaet i dette link: http://sgnc.dk/category/zip-4t-new-...frem-1452/

Alternativt kunne du også tage resterne med til din lokale knallert/scooterforhandler og finde nogle stumper der passer. Mange håndtag/kabler er faktisk de samme selv om der står de er til et andet fabrikat i et reservedelskatalog. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis