Malware på LDS ??

Hej til Jer.

Nu medens jeg skriver dette er der en advarsel øverst på siden angående drivere og  scanning og opdatering af pc. Ingen vil stå ved banneret og jeg opfatter det absolut som et forsøg på at installere malware. Er det rimeligt her på Lds.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har ikke oplevet noget i den henretning.

Men det er vel aldrig rimeligt noget sted? Men hvem kan garantere, at sådan noget ikke sker, selv ikke milliardyre systemer i det off.?

Med venlig hilsen
ktm

 

jeg har nu heller aldrig haft problemer med malware, reklamerne øverst og th er styret af google, og hvis du ser efter så er der et lille kryds øverst th i alle reklamerne, der kan du klikke og rapportere hvor efter du får 3 valg, og hvilken måde du vil rapportere.

så hvis der skal klages skal det ske til google, da det er deres reklame mølle

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Der er ikke malware på LDS!

Gert har helt ret i, at bannerreklamerne er styret af Google. Og da der er tale om et "selvbetjenings-system" (Google AdWords), så har vi ikke en chance for at følge med i alle de bannere der vises.

Jeg holder dog altid øje og ser jeg én som er over grænsen, så blokerer jeg den via Googles system. Vi vil IKKE have reklamer, der giver sig ud for at være system-beskeder, virus-advarsler osv. Det er også imod Googles politik, så de vil også blokere hvis de opdager det.

For en god ordens skyld: Det ER bare en bannerreklame, dvs. tekst/billede som en eller anden har fundet på. Så ignorer dem eller gør som Gert sider: Anmeld dem til Google via det lille kryds til højre i reklamen.

Mvh. AllanE

Jeg har også set den "reklame", ikke kun her, men mange steder hvor Google-ads er (og det er jo snart over det hele). Som andre også skriver så drop dem, eller i bedste fald lad være med at klikke på dem, efter devisen: De gider vel ikke bruge deres krudt og penge på at reklamere hvis de ikke får noget ud af det 

Jeg hørte i radioen en forklaring på hvorfor jeg får så mange reklamer for diverse dating sider. Det skyldes at Facebook/Google ikke ved at jeg er gift, og derfor tror at jeg er single, og at jeg derfor jo nok søger den eneste ene 

De prøver bare på, at kortlægge dit liv.... mange bække små, så de kan reklamere for lige DET du har brug for....


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Googles reklamesystem kører efter en rimelig hård prioritering af de reklamer der vises. Hvis en reklame har en dårlig klikrate, vil Google prioritere den ned og dermed ikke vise den så tit. En meget dårlig klikrate vil betyde, at den bliver standset af Google.

Så: Lad endelig være med at klikke på "de dårlige reklamer". Det vil bare give dem mere medvind og flere visninger.

PS: Men klik selvfølgelig løs på de gode - det støtter samtidig LDS

Mvh. AllanE

Jeg må indrømme, at jeg har åbenbart en meget effektiv reklameblokker, idet jeg aldrig ser nogle af disse, efter min mening vanvittig irriterende lydreklamer, der selv starter, eller starter blot kurseren ramme dem uforvarende. Det har jeg så lidt dårlig samvittighed over, idet jeg er klar over, at de er med til at skabe økonomisk grundlag for et site som LDS.
Til gengæld ville jeg gerne støtte med et beløb, hvis der gaves en mulighed for dette, som der gøres på visse andre internetfora.


Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af PinkHenrik på 21-12-2014 12:04

Jeg hørte i radioen en forklaring på hvorfor jeg får så mange reklamer for diverse dating sider. Det skyldes at Facebook/Google ikke ved at jeg er gift, og derfor tror at jeg er single, og at jeg derfor jo nok søger den eneste ene 

Og Google ved godt, at man ikke ved, om det er den eneste ene før man kar prøvet dem alle.

 

Chr.

 


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af AllanE på 21-12-2014 12:08
PS: Men klik selvfølgelig løs på de gode - det støtter samtidig LDS

Betyder det, at LDS (kun) får penge, når der klikkes på reklamerne?

For så vil jeg da meget gerne klikke på dem og støtte sitet. Og som KTM skriver, så vil jeg også jeg gerne bidrage med et medlemsbeløb for at være med på min favoritside.

 

Chr.

 

 


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Googles ubegavede reklamer for "Russisk kød"  og hvad de "begavelser" ellers finder på hælde i hovedet på folk, findes der flere programmer der kan stoppe. Ved og installere eks. Adblock plus https://adblockplus.org/  i ens browser forsvinder det uønskede reklamer pist for ens åsyn. 

Bare husk og vælge den udgave der passer til den browser du bruger.

Fortsat god forjul.

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis