Puch Maxi K vil ikke starte..

Jeg har denne puch maxi K, som lige pludselig ikke vil starte. Den har stået omkring 1½ måned uden at være brugt. Sidst da jeg brugte den, ville den gerne starte, men jeg kan ikke få den til at starte nu, og jeg har ikke pillet ved den.

Nogen der evt. kan hjælpe?


Vh. Peter
39 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Peter.

Og velkommen her på LDS.

Og du har selvfølgelig tjekket at der er benzin på dyret og at der er gnist på tændrøret ?

Hej.

Jo, der er både benz, og gnist ved tændrøret

Vh. Peter
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Hvis den har stået uden dørs kan der godt have dannet sig lidt kondens vand i tanken, tilsæt en lille slat kaburator sprit tøm kaburatoren for gammel benzin og prøv igen. Husk lige at ryste knallerten lidt så spritten bliver blandet op i benzinen.

Det skal jeg prøve.

Den har godt nok stået indenfor, men jeg prøver alligevel

Tak for det

Vh. Peter

Hvlken farve har gnisten?

Hvis den er fin blå og rimelig kraftig, burde det være iorden.

har du prøvet at hælde lidt benzin direkte i cylinderen og så starte den?

 

 


Mvh. Nicholai
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Har du glemt og lukke benzinhanen, så tændrøret bliver vådt hele tiden  ???


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 16-12-2014 21:10

Har du glemt og lukke benzinhanen, så tændrøret bliver vådt hele tiden  ???

Den var da godt nok lidt lang ude Nitter, med mindre svømmeren er i udu hvordan skulle benzinen så kunne løbe over i krumtaphuset ?

 

Men jeg lærte da noget nyt en dag jeg ikke kunne få gang i MZ-en da den var druknet, en gammel mekaikker fortalte mig at jeg bare skulle give fuld rulle og jogge et par gange så ville den starte, og han havde ret !

 

ADM: Upassende bemærkning slettet.

 

 

 

 

 

ADM upassende indlæg

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Jeg skriver jo netop at han skal tømme svømme huset for benzin efter han har fyldt kaburator sprit i tanken. ADM: Upassende bemærkninger.

Det har jeg så overset du skrev og tømme svømmerhuset, undskyld for den lille detalje.  

ADM: upassende tone.

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er yderligere 29 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også