Selvklæbende filt på rulle?

Hej.

Jeg leder efter noget jeg kan klistre under gyngestolen, så den ikke ridser trægulvet.
Jeg har selv tænkt på filtpuder, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogle steder der sælger andet end de små dutter.. Det skal jo gerne være omkring 1,5 x 120 cm (2 stk)

Har i en ide om hvor jeg kan få sådan noget? Evt på en rulle?

På forhånd tak
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kunne jo selv lime noget fast. Jeg fandt noget hvidt (fås i andre farver også) 13mm bredt som sælges i metermål hos Panduro hobby.

  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Tusind tak for input Henrik. Altid rart med nye øjne på ens små projekter
Det kunne være en mulighed, men er bare bange for at det bliver problematisk at skifte ud når det bliver slidt, hvis jeg hæfter det fast med lim :/
Vil dobbeltklæbende tape hæfte på filt? For så kunne det være en okay løsning!

Hvad gør i andre med gyngestol på trægulvet?

Jeg brugte de rillede tætnings lister af gummi, de klistre selv på og er nemme at fjerne når de skal fornyes.

Tja den er jo lidt svær... for om du skal fjerne limrester fra den ene eller anden liste, kommer vel ud på et. 

Hvis du bruger tæppetape vil du opleve at det også sidder rigtigt godt fast, ihvertfald på stolens træ. Jeg har lige kæmpet med det på vores 1 sal... det sidder afsindigt godt fast, når det har siddet et par år, eller 5 

Alternativt kunne du jo købe et lækkert tæppe du kunne sidde og gynge på  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Kan du ikke bruge et par strimler læder? - Det burde holde noget bedre end filt

Med venlig hilsen

Anders

Vi har et stykke ca. 15 c 15 cm selvklæbende filt, til at klippe af. Jeg mener at fruen har købt det i Brugsen, i et sæt hvor der også var runde til stoleben.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Mange tak for alle de super fine råd

I går var jeg nede hos den lokale møbelhandler og han kom med et godt bud

http://www.ergopartner.dk/varier-so...telse.html

Han ville bestille sådan et sæt hjem til mig, så håber det virker ligeså godt som han sagde det ville

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis