Tråden er låst

Limning af limtræshylde- byttes mod

Ja, jeg gav op! Jeg troede i et øjebliks vildelse, at jeg måske kunne sætte emnerne i spænd med *malertape*. Det kunne man da godt- lige til jeg skulle vende emnerne for, at tørre overflødig lim af- på den anden side.

Men jeg mangler enten en høvlebænk- eller nogen skruetvinger i str 50 cm.

Kan vi bytte?

Du får nogen hjemmestrikkede sokker af uld "Raggegarn" (med 80% uld 20 % nylon- så de er solide og pæne)- og jeg får limet gøjemøget?!

Mvh
Pinny
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kan låne et par stykker af mig.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 

Lynøs for F..... hvor dum kan man være. Det er da en mægtig god handel. Tilbyd nu at lime de hylder, du ved at du kommer til at fryse tæerne når det ret bliver vinter.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Tak for svar!
Jeg vil ikke så gerne låne, da jeg så ville skulle køre langt- i det her vejr. Godt nok er der ikke sne- men kulde og blæst er nulgodt for min elendige fysik. Har hverken kørekort eller bil.

Mvh
Pinny
Men. Sokkeinteressede kan kontakte mig. Bare ikke om strømper! Uldne ragsokker kun.

Mvh
Pinny
Det er da OK, jeg vil dog lige sige at vi har samme postnr.
Men så stryger jeg tilbuddet.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også