grå fuge uden silikone?

Hej forum,

Jeg skal bruge noget mørkegrå fugemasse til et fodpanel på en malet væg, og min maler har sagt at jeg skal finde noget uden silikone i, da det ellers vil trække ud og ødelægge malingen både på fodlisten og væggen... men jeg syntes kun jeg kan finde hvide fugemasser som er silikone fri.. er der nogen af Jer der kender et mærke som laver farvede gummi eller akryl fuger?

Jeg har også talt med en fugeimportør der servicerer industien, men han havde heller ikke noget i mørkegrå...

 

 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
http://www.jemogfix.dk/butik/maling__kemikalier/silikone__fugemasse/fugemasse.aspx?pid=9029225&view=1
er ikke helt lys, og heller ikke helt mørk. Mellemgrå må det være.
sika, dana, würth... Listen er lang. De laver alle MS, hybrid eller PU fugemasser, som er malbare, o som fås i hvid, brun, grå, sort, grå og antrazit... Der kan så være forskel pp, hvilken der lige passer dig. Men befinder du dig på en tømmerhandel, som ikke har det, eller ved hvad det er, så har jeg kun ét råd: kom ud i en fart, og vend aldrig tilbage !

Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
grå er med flere gange kan jeg se, men det passer nu også godt nok - som hovedregel fås de i lys-, cement- og antrazit -/mørk-grå

Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
Perfekt tak for al hjælpen en MS Antrazit er lige det jeg har brug for
det var så lidt, men husk nu lige lidt fugegrej, og evt. Afdækning mod malede flader, for det er jo ikke akryl, som bare lige køres til med spyt på en finger . Rigtige fugepinde skal være mættede, inden de virker, så skal du bruge det med det samme er vi nok ovre i "fugebrikker" til at trække af med.

Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også